محصولات پاناسونیک

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730 X

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730 X

    تلفن سانترال پاناسونیک مدلPanasonic KX-T7730 X دارای ویژگی های :

     

    1. طراحی با کیفیت عالی
    2. قابل استفاده برای به عنوان گوشی تلفن اپراتوری برای سانترال های TEM824 و TES824
    3. نشانگر نوری پیام و تماس جدید
    4. کلید عملیاتی برای تنظیم سریع بلندی صدا و وضوح صفحه نمایش
    5. امکان تنظیم زاویه دار پایه
    6. نمایشگر LCD یک سطری ۱۶ حرفی برای این تلفن
    7. کاتالوگ تلفن سانترال KX-T7730 در تب دانلود و آموزش
106 دیدگاه در رابطه با “تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730 X
  1. 1
    حسین
    خرداد ۲۲, ۱۳۹۲ — ۹:۱۲ ب.ظ

    ما یک سانترال TEM824 داریم که با اضافه شدن یک کارت ۸۲۴۷۴ به ۶ خط شهری ۲۴ خط داخلی افزایش یافته الان یک گوشی اپراتوری T7730 روی یکی از داخلی های جدیدمان نصب کردیم که کار نمیکند ولی این گوشی روی داخلی های قبلی کار میکند ! آیا مشکلی وجود دارد ؟یا کد خاصی هست؟

    • 2
      مدیر
      خرداد ۲۲, ۱۳۹۲ — ۹:۱۴ ب.ظ

      نخیر هیچ مشکلی نیست ! فقط شما باید بدانید که گوشی هایبرید ۷۷۳۰ روی داخلی های ۸ تایی آخر کار نمیکند پس شما از ۲۴ داخلی خود فقط میتوانید حداکثر ۱۶ تا گوشی ۷۷۳۰ بگذارید بقیه رو هر گوشی دیگه بذارید مشکلی نیست.اگه هم لازمه اون داخلیتون ۷۷۳۰ باشه فقط کافیه سر دستگاه سوکت اون داخلی رو با یکی از داخلی های قبلی عوض کنید.

  2. 3
    shirin
    آذر ۹, ۱۳۹۲ — ۹:۰۴ ق.ظ

    آیا این تلفن auto redial ندارد؟ واگر دارد چگونه است.ممنون

  3. 5
    Liliian
    بهمن ۱۱, ۱۳۹۲ — ۸:۳۱ ب.ظ

    چگونه می توان پسورد فراموش شده program را به همان حالت استاندارد ۱۲۳۴ اولیه برگرداند؟

  4. 9
    امیر
    بهمن ۱۳, ۱۳۹۲ — ۱۲:۲۲ ق.ظ

    امکانش هست از این دستگاه بدون استفاده از سانترال استفاده کرد؟به صورت مستقیم مثل تلفن های معمولی به پریز بزنیم

  5. 11
    مسعود
    اسفند ۶, ۱۳۹۲ — ۵:۳۳ ب.ظ

    با عرض سلام وخسته نباشید.من یه سانترال tes824و گوشی ۷۷۳۰ دارم و دارم راحت کار می کنم.الان اگه بخوام یه تلفن دیگه۷۷۳۰ رو روی یکی دیگه از داخلی ها نصب کنم:۱٫نیاز دارم که سوکت تلفن جدید هم ۴ سیم باشه یا با دوتا سیم خط کار میکنه؟؟؟
    ۲٫تنظیمات خاصی باید انجام بدم برای تلفنی که جدید نصب میکنم؟؟؟؟
    ممنون از لطفتون

  6. 13
    مسعود
    اسفند ۶, ۱۳۹۲ — ۶:۳۵ ب.ظ

    مهندس جان ببخشید یه سوال دیگه؟؟؟چه طوری میشه به این دکمه های کنار(DSS) ها مثلا یه داخلی یا خط تلفن و یا یه شماره براش تعریف کرد؟؟بی زحمت کد برنامه و یا نحوه فعالسازی رو برام بفرستید.
    ممنون

  7. 15
    ايدا
    اسفند ۱۰, ۱۳۹۲ — ۱۱:۲۳ ق.ظ

    با سلام و تشکر بابت اطلاعات مفیدی که قرار دادید. دستگاه کالر ایدی را از کجا می توان تهیه نمود و قیمت آن چقدر است؟

  8. 17
    طاهره
    اسفند ۲۶, ۱۳۹۲ — ۱:۴۸ ب.ظ

    با سلام
    چگونه می توان به شماره های قبلی که با ما تماس گرفته اند در تلفن پاناسونیک دسترسی پیدا کرد. درضمن در فایل آموزشی مطلبی در این رابطه ننوشته بود. ممنون می شوم اگر پاسخ دهید.

  9. 19
    leila
    فروردین ۱۷, ۱۳۹۳ — ۱۲:۴۴ ب.ظ

    آیا این گوشی منشی تلفنی هم دارد و اگر ندارد برای وصل کردن منشی تلفنی باید چه اقدامی انجام داد؟

    • 20
      مدیر
      فروردین ۱۷, ۱۳۹۳ — ۲:۰۱ ب.ظ

      از طریق برنامه ریزی سانترال منشی تلفنی آن را فعال میشه برای فعال کردن آن باید یکی از همکاران نصاب این کار را برای شما انجام دهد

  10. 21
    چاپ آپادانا
    فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ — ۱۰:۵۵ ق.ظ

    با سلام و احترام،

    ۴ خط تماس داریم (که به هنگام تماس از بیرون)، کارکرد یک خط آن نرمال بوده (یعنی صدای زنگ+LED چشمک زن سالم) اما ۳خط دیگر، LED مربوطه چشمک می زند ولی صدای زنگ نداریم. امکان جوابگویی به تماس گیرنده نیز از روی دستگاه kx-t7730 وجود نداشته اما از تلفن داخلی منشی وجود دارد.

    با تشکر از راهنمایی سریع شما

  11. 23
    چاپ آپادانا
    فروردین ۲۵, ۱۳۹۳ — ۱۰:۵۸ ق.ظ

    با سلام و احترام

    نحوه غیر فعال کردن امکان تماس باشماره های بین شهری و موبایل (۰).
    آیا میتوان تنها تعدادی از خطوط را غیر فعال نمود؟

    با تشکر.

  12. 25
    چاپ آپادانا
    فروردین ۲۶, ۱۳۹۳ — ۹:۳۹ ق.ظ

    با تشکر از پاسخ سریع شما

    رمز عبور تنظیمات دستگاه تلفن این شرکت ۱۲۳۴ نمیباشد. چگونه میتوان رمز عبور را شکست؟

    با تشکر

    • 26
      مدیر
      فروردین ۲۶, ۱۳۹۳ — ۱۰:۰۹ ق.ظ

      نصابی که برایتان دستگاه را نصب کرده پسوردش را عوض کرده باید با آن تماس گرفته و پسورد دستگاه را بگیرید
      یا باید دستگاه را ریست کنید که برای این کار باید یکی از همکاران نصاب این کار را برای شما انجام و دوباره از اول برنامه ریزی کند

  13. 27
    چاپ آپادانا
    فروردین ۲۷, ۱۳۹۳ — ۲:۵۴ ب.ظ

    با سلام و احترام

    اعمال نمودیم kx-t7730 دستگاه را ریست کرده کدهای ۴۰۸،۴۰۹،۴۰۵،۴۰۱ را روی تلفن

    جهت ارتباط داخلی را شرح دهید coding تنها ارتباط داخلی برقرار نیست. لطفا نحوه

    با تشکر فراوان

  14. 29
    امینی
    اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ — ۱۰:۱۸ ق.ظ

    سلام
    نمی دونم اشتباه کدوم دکمخ را زدم و از صبح یک سره تلفن داره آهنگ می زنه و فقط زمانی از شنیدن صدای آهنگ راحت می شیم که تلفن زنگ بخوره
    چطوری صدای اهنگ قطع کنیم

  15. 33
    علیرضا
    اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۳ — ۱۱:۵۸ ق.ظ

    سلام خسته نباشید
    ممنون از پاسخ دهی تون
    یک از داخلی ها پیغام busy میده و هرکار میکنم (خاموش و روشن و قطع و وضل کابل و…) از این حالت خارج نمیشه. دائما مشغوله. چکار باید بکنم؟

    • 34
      مدیر
      اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۳ — ۵:۰۵ ب.ظ

      شما این کار را با یک گوشی دیگر تست کنید اگر باز فرقی نکرد به احتمال زیاد مشکل سخت افزاری داره برای اطمینان بشتر باید یک نصاب به خدمتتان برسد

  16. 35
    کاظم
    خرداد ۱, ۱۳۹۳ — ۶:۳۰ ق.ظ

    باسلام و عرض تشکر از زحماتتون
    من تغییر مکان دادم و سانترالم رو جمع کردم (tem824) و حالا میخوام تلفن هام رو تو مکان جدید به همون شکل قبلی نصب کنم ولی موفق نمیشم ، با اینکه همه برنامه ریزی ها در محل قبلی انجام شده و فقط نیاز به نصب سیم ها هست آیا بازهم باید یه نصاب این کار رو انجام بده .

    • 36
      مدیر
      خرداد ۲, ۱۳۹۳ — ۹:۰۶ ب.ظ

      سلام
      شما اگر تغییرات به خصوصی روی سانترال انجام نداده باشید لازم به نصاب نیست فقط باید همان جوری که کابل ها را از سانترال جدا کرده اید باید به همان شکل وصل کنید

  17. 37
    samira
    خرداد ۷, ۱۳۹۳ — ۸:۲۰ ق.ظ

    سلام .
    چن روز شماره تماس های ورودیم روی تلفنم نمیوفته .چکار باید بکنم دوباره تماس های ورودیم نمایش داده شود

  18. 39
    saheb
    تیر ۱۱, ۱۳۹۳ — ۱۱:۳۴ ب.ظ

    سلام
    مدل گوشیم KX-TG3611BX هست. چند روزه هرکی بهم زنگ بزنه گوشیم زنگ نمیخوره. انگار زنگ نخورده. ولی خودم میتونم به هم جا زنگ بزنم. جالب اینه که فقط با شماره موبایل خودم میتونم زنگ بزنم به گوشیم.
    لطفا راهنمایی کنید.
    تشکر

  19. 41
    IT
    مرداد ۱, ۱۳۹۳ — ۳:۱۹ ب.ظ

    سلام
    لطفا یک تلفن سانترال بیسیم که قابلیت اپراتوری هم داشته باشه ، معرفی کنید
    در اصل دنبال یک راه حل واسه اینم که اگه داخل یه اداره اگه منشی به طبقات مختلف بره بتونه به تلفن اپراتوری دسترسی داشته باشه ،نه اینکه توی هر طبقه یک تلفن اپراتوری باشه

    • 42
      مدیر
      مرداد ۱, ۱۳۹۳ — ۴:۱۱ ب.ظ

      سلام
      تلفن بیسیم سانترال نداریم شما همه نوع تلفن بیسیم پاناسونیک می توانید استفاده کنید به عنوان یک داخلی نه به عنوان اپراتور

  20. 43
    مهیار صالحی
    مرداد ۱۹, ۱۳۹۳ — ۱۰:۰۰ ق.ظ

    با سلام

    نحوه فوروارد کردن و دایورت کردن روی موبایل به چه صورت می باشد ؟

  21. 45
    خوش
    مرداد ۲۵, ۱۳۹۳ — ۶:۲۳ ب.ظ

    سلام
    تلفن ما اول کار نمیکرد- بعد از بررسی فهمیدیم که باید سیم داخلی که از دستگاه سانترال می آید ۴رشته باشد نه دو رشته الان سیم را عوض کردیم اما باز هم روی داخلی مورد نظر کار نمیکند

    حالا سوالی که میماند این است که باید برای دستگاه سانترال تعریف شود که کدام شماره های داخلی از تلفن سانترال استفاده میکنند؟ چون تلفن را وقتی به داخلی هایی که قبلا از گوشی۷۷۳۰ سانترال استفاده میکردند وصل میکنیم کار میکند اما وقتی به داخلی که قبلا از گوشی تلفن معمولی استفاده میکردند وصل میکنیم کار نمیکند.

    اگر ممکن است شماره یک کسی را که تخصص این کار را دارد به من بدهید
    ممنون

  22. 47
    سبحانی
    شهریور ۱۰, ۱۳۹۳ — ۱۱:۵۲ ق.ظ

    سلام
    آیا سانترالtes824با گوشی مخصوص منشی-کاربرمدل۷۷۳۰، امکان دایورت کردن داخلی ها به یکدیگر دارد؟مثلا اگه اتاق دیگه ای بودیم شماره داخلی اتاق خودمون رو به شماره داخلی اتاقی که هستیم دایورت کنیم اگه دارد با چه برنامه ای؟

  23. 49
    سعيد
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۳ — ۹:۵۸ ق.ظ

    سلام چگونه جلوی تماس گرفتن به موبایل رو ببندیم که دیگه صفر نگیره همش داخل شهری باشه باتشکر

  24. 51
    جعفرراستی
    شهریور ۲۶, ۱۳۹۳ — ۱۰:۱۴ ق.ظ

    سلام
    تلفن بیسیم پاناسونیک می تونیم استفاده کنیم به عنوان یک داخلی که شماره داخلی هنگام تماس مشخص بشه

  25. 53
    ربيع
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۳ — ۹:۴۷ ب.ظ

    ایا میشود خطهای داخلی را گسترش داد

  26. 55
    hosein
    آبان ۲۰, ۱۳۹۳ — ۶:۰۷ ب.ظ

    سلام و آرزوی سعادت و بهروزی
    من این مجموعه گوشی و سانترال رو دارم و قبلا وقتی از بیرون با شرکت تماس گرفته میشد به صورت خودکار سیستم منشی تلفی به تماسها جواب میداد و داخلی ها رو اعلام میکرد که تماس گیرنده با زدن داخلی مربوطه وصل شود ولی الان میخوام این سیتم رو از روی گوشی حذف کرده و وقتی از بیرون تماس گرفته میشه مستقیم تماس بیاد روی گوشی منشی و منشی دفتر بهش جواب بده و به داخلی مربوطه دستی وصل کنه؛لطفا راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم

    • 56
      مدیر
      آذر ۳, ۱۳۹۳ — ۹:۴۵ ق.ظ

      سلام
      شما باید این مقاله را مطالعه کنید تا نحوه ورود به محیط برنامه ریزی را یاد بگیرید
      سپس کد ۴۱۴ را برای تمام خطوط خود از حالت OGM DISA به حالت NORMAL برگردانید

  27. 57
    Mehdad
    دی ۶, ۱۳۹۳ — ۸:۱۳ ب.ظ

    تلفن پاناسونیک ما بعد ازیک دقیقه مکالمه قطع می شود علت چیست

  28. 59
    مازیار
    دی ۷, ۱۳۹۳ — ۱:۱۴ ب.ظ

    با سلام
    آیا امکان داره یه نفز دیگه بتونه داخلی شما رو قفل کنه.آخه داخلی من چند وقتیه بدون دلیل قطع میشه

  29. 61
    مجید
    دی ۱۵, ۱۳۹۳ — ۱۰:۳۷ ق.ظ

    سلام
    با چه کدی میشه جواب تلفن شهری را بدیم (در سیستم سانترال تلفن ۷۷۳۰)

  30. 63
    فرزاد
    دی ۱۶, ۱۳۹۳ — ۲:۵۱ ب.ظ

    با سلام
    مهندس عزیز
    من امروز صبح متوجه شدم تمام تلفن داخلی های شرکت قفل شدن و امکان شماره گیری ندارند ولی از سانترال مرکزی ۱۰۱ میشه با داخلی ها تماس گرفت میشه راهنمایی بفرمایید

  31. 65
    محمد
    دی ۱۸, ۱۳۹۳ — ۹:۵۴ ق.ظ

    سلام. لطفا بفرمایید چطور می شود خط های شهری رو روی کلیدهای کناری دستگاه t7730 تعریف کرد. روی کلیهای ۱ تا ۱۲ خطوط داخلی تعریف شده و خط های شهری از اون پک شده است.

    • 66
      مدیر
      دی ۱۸, ۱۳۹۳ — ۱:۰۶ ب.ظ

      سلام
      دکمه PROGRAM را زده بعد دکمه خط شهری ۱ بعد عدد ۰ ، عدد ۱ و در آخر دکمه STORE را بزنید
      دکمه PROGRAM را زده بعد دکمه خط شهری ۲ بعد عدد ۰ ، عدد ۲ و در آخر دکمه STORE را بزنید
      و ….

  32. 67
    شیوا
    بهمن ۲۱, ۱۳۹۳ — ۱۲:۴۳ ب.ظ

    در تلفن مدل kx-t7730 سیستم ایدی کالر چگونه فعال میشود؟

  33. 69
    میثم
    اسفند ۴, ۱۳۹۳ — ۹:۳۰ ب.ظ

    باسلام
    من یه گوشی kx-dt346 دارام
    میخواستم بدونم قابلیت دایورت شدن داره
    اگه داره به چه صورته
    ممنون
    باتشکر

  34. 71
    سام
    اسفند ۵, ۱۳۹۳ — ۹:۲۸ ق.ظ

    سلام ، لطف میکنید توضیح بدید ، منشی دستگاه ۷۷۳۰ را چطوری میشه فعال کرد ، ما برای زمان ناهار شرکت می خواهیم از آن استفاده کنیم تا به مراجعین اعلام ساعت نماید و نصاب هم در دسترس نیست که انجام دهد . متشکرم .

  35. 73
    رسول
    اسفند ۶, ۱۳۹۳ — ۱۱:۲۵ ق.ظ

    سلام

    من در مورد نحوه فعال سازی و یا تغییر سیستم دیزا کاملا اطلاع دارم و فقط میخواستم بدونم بغیر از ضبط از طریق خود گوشی تلفن راه دیگه ای وجود داره؟
    “مثلا ضبط صدا با کامپیوتر و انتقالش به گوشی تلفن”
    فقط میخوام کیفیت صدای بهتری داشته باشم.
    ممنون میشم اگر جوابم را بدین.

  36. 75
    آرزو
    اسفند ۷, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۷ ب.ظ

    سلام.تو یه اتاق دوتا تلفن سانترال داریم که دو خط تلفن به هردو متصل هست.لطف کنید بفرمایید چطور میشه که هرکدوم ازتلفن ها این دو خط رو داشته باشه ولی هرکدومش یک خط رو زنگ بزنه و یه خط دیگه رو الارم بده که هردو منشی بتونن درصورت نبود یه نفر به هردو خط پاسخگو باشند

    • 76
      مدیر
      اسفند ۹, ۱۳۹۳ — ۸:۵۷ ق.ظ

      سلام
      شما می توانید با فعال کردن بوق پشت خطی داخلی خود داخلی را از تماس دیگری گاه کنید تا با برداشتن و HOLD کردن آن مشتری در انتظار بماند
      نحوه فعال کردن آن هم در هر داخلی می توانید انجام دهید
      ۷۳۲۱#
      ۷۳۱۱#

  37. 77
    تراز
    اسفند ۲۸, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۵ ب.ظ

    سلام نحوه ضبط کردن صدای منشی با این سری از تلفن ها به چه شکل می باشد
    ممنون

  38. 79
    داود
    اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ — ۷:۵۹ ق.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید
    تلفن ما kx7730 می باشدد هیچگونه بوقی ندارد
    از بیرون زنگ میزنن زنگ می خورد ولی گوشی را که برمی داریم نه هیچگونه صدایی ندارد . بوق آزاد نمی دهد

    • 80
      مدیر
      اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۴ — ۴:۲۹ ب.ظ

      سلام
      احتمالا سیستم دیزا شما فعال است که کسیزنگ زده و داخلی شما به صورت اتومانیک زنگ زده و قطع میشه
      برای اطمینان بهتر یک نصاب سانترال به خدمتتان برسد

  39. 81
    ایمان
    خرداد ۲, ۱۳۹۴ — ۱۲:۰۸ ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید
    kx-t7730 دارم که میخواستم بدونم این تلفن چرا شماره ی شخص تماس گیرنده را نمایش نمیده. ایا قابلیت نمایش را دارد؟؟؟؟؟؟ ممون

  40. 83
    سیروس
    خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ — ۱۱:۰۲ ب.ظ

    سلامو
    فرق بین ۷۶۶۵ و ۷۷۳۰ چیه دقیقا؟
    من tes824 دارم میخام براش تلفن بخرم نمیدونم کدومو تهیه کنم

  41. 87
    jasmine
    تیر ۱۳, ۱۳۹۴ — ۷:۰۸ ق.ظ

    سلام
    تلفن اتاق کار من kx-t7730 هستش تا چند روز قبل وقتی از داخل زنگ میزدم بهم تلفن زنگ می خورد و LED هم چشمک میزد ولی الان چند وقته فقط LED چشمک میزنه

    ممنون میشم راهنمایی کنید

  42. 89
    محمد طاها موسوی
    تیر ۲۳, ۱۳۹۴ — ۸:۴۰ ق.ظ

    با سلام و تشکر از ارائه اطلاعات مفید شما
    یه مشکلی که من دارم اینه که بدون گرفتن ۹ وقتی دکمه بغل تلفن سانترال رو میزدم چراغ سبز روشن میشد و مستقیم بوق آزاد میشد و میتونم تماس شهری بگیرم البته این برای خط اول هستش ولی برای خط دوم وقتی دکمه رو میزنم چراغ سبز میشه ولی هیچ بوقی نداره . قبلا فعال هر دوتا خط فعال بوده . لطفا راهنمایی کنید .
    سانترال ۷۷۳۰ رو دارم

    • 90
      مدیر
      تیر ۳۰, ۱۳۹۴ — ۵:۲۹ ب.ظ

      سلام
      در کد ۴۰۱ یک بار سیگنال رو روی حالت DTMF قرار دهید در ضمن قبل از این کار خط شهری رو قبل از ورود به سانترال چک کنید تا مشکل نداشته باشد

  43. 91
    اكبر
    مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ — ۱۱:۱۴ ق.ظ

    سلام
    کدهای سانترال و گوشی t7730 را چگونه تهیه کنیم

  44. 93
    محمد پیام
    مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ — ۱۱:۰۰ ق.ظ

    سلام من باید با تلفن پاناسونیک مدل ke-t7730x کار کنم ، میخوام بدونم برای بلند کردن صدا ، دکمه دایره بزرگ را فشار میدم و با وجود اینکه سه ستار ه ظاهر میشه ولی من برای شنیدن صدای ضعیف طرف مقابل ، صدا را بلند نمی کنه ، افرادی که معمولا آرام و زیر صحبت می کنند . می خوام بدونم برای تقویت صدا باید چیکار کنم

  45. 95
    علی .
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۴ — ۲:۴۹ ب.ظ

    چگونه میشضه شماره ای که قبلا تماس گرفته ایم رو دوباره رویت کرد

  46. 97
    کمال عبداللهی
    مهر ۱۲, ۱۳۹۴ — ۶:۱۱ ب.ظ

    با سلام
    آیا گوشی پاناسونیک مدل KX-T7730X بدون سیستم سانترال و بصورت معمولی با خط تلفن شهری قابل استفاده میباشد

  47. 99
    بهناز
    آبان ۹, ۱۳۹۴ — ۱۲:۵۳ ب.ظ

    سلام
    میخوام منشی تلفن را کلا بردارم تا کسانی که تماس میگیرند فقط به اپراتور وصل شوند.لطفا راهنمایی کنید

  48. 103
    arash
    اردیبهشت ۱, ۱۳۹۵ — ۸:۴۹ ق.ظ

    سلام میخوام منشی تلفنی رو حذف کنم چطوریه؟
    مدل گوشی پاناسونیک kx-t7730

  49. 105
    سید علی
    خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ — ۲:۲۱ ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید . ما یک عدد از همین نمونه گوشی رو داریم . نمیدونم روی گوشی اتاقم چه کدی رو زدم که روی تلفن منشی چراغ شماره اتاق من مدام داره چشمک میزنه و انگار که در حال مکالمه هستم ولی خطم آزاده و میتونم ارتباط داشته باشم . امکانش هست راهنمایی کنید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1. برای خرید آنلاین میتوانید پس از استعلام قیمت از فرم پیش فاکتور یا شماره 33952298 نسبت به پرداخت آن توسط فرم زیر اقدام نمایید.

2. هزینه حمل برای ارسال کالا در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار میباشد.

3. خریدار باید قبل از خرید از شرایط کامل محصول مورد نظر اطلاع پیدا کند.

شما میتوانید برای اطلاع از آخرین ورژن نرم افزار ها و مقالات آموزشی و آخرین محصولات در خبرنامه عضو شوید.

امکان موجود نبودن هر یک از مدل‌ها وجود دارد.
محصولات اصلی ممکن است کمی متفاوت‌تر از تصاویر باشند.