اخبار و مقالات پاناسونیک

آموزش نحوه ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک سری TES/TEM 824

در بعضی مواقع  بعد از نصب کارت کالرآیدی بر روی دستگاه سانترال و فعال کردن برنامه از طریق گوشی اپراتور باز هم می بینیم که کالرآیدی دستگاه کار نمی کند.که عمدتا به دلیل عدم پشتیبانی کارت کالرآیدی از ورژن پایین دستگاه سانترال می باشد در این صورت شما با نگاه کردن به ورژن دستگاه که با زدن کد 998 و دیدن ورژن آن می توانید بفهمید که ورژن دستگاه سانترال پاناسونیک شما چند هست و با به روز رسانی آن می توانید مشکل کالر آیدی  را حل کنید.

ورژن برخی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک سری  TE،2می باشد که اغلب کارت کالر آیدی جدید KX-TE82494X امکان پشتیبانی این ورژن را ندارند.برای استفاده از کارت کالرآیدی باید Firmware آن را از ورژن 2 به 3 ارتقا دهید تا این که سانترال بتواند با کارت کالرآیدی (KX-TE82494X)  نصب شده کار کند

در حال حاضر آخرین نسخه که برای ارتقا ورژن سانترال سری TE وجود دارد سری TE824_Firmware_3.0.9 می باشد که برای دانلود نرم افزار برنامه ریزی از طریق رایانه و فایل ارتقا ورژن می توانید به صفحه سانترال  TES/TEM 824 در سایت  پاناسونیک ایران مراجعه کنید.

آموزش نحوه ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک 

برای ارتقا ورژن سانترال بعد از نصب نرم افزار برنامه ریزی از طریق کامپیوتر و وصل شدن آن به محیط برنامه ریزی طبق تصویر پایین با زدن دکمه Utility صفحه باز می شود و بعد با انتخاب گزینه Firmware Upgrade صفحه دیگری باز می شود با انتخاب دکمه Select و با دادن آدرس فایل Firmware  موجود که قبلا از سایت Panasonic.ir دانلود کرده اید مراحل ارتقا نرم افزار را شروع کنید.

نرم افزار برنامه ریزی سانترال

محیط نرم افزار ارتقا ورژن

نرم افزار maintenance

نکته: قبل از شروع آپدیت از درستی فایل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و بر روی عبارت OK کلیک کنید که بعد از زدن آن صفحه دیگری باز می شود که از شما تائید می خواهد که با زدن دکمه Yes مراحل را جلو بروید

عملیات ارتقا ورژن مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در 3 مرحله انجام می گیرد که هر کدام پس از تمام شدن درصد پیشرفت خود به مرحله پایانی می رود و در آخر بعد از تمام شدن 3 مرحله پیغام پایان پافتن عملیات ارتقا ورژن را نمایش می دهد و با زدن عبارت OK دستگاه شما از ورژن 2 به 3 ارتقا می یابد.

نکته : هنگام ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک نباید هیچ خط شهری به سانترال وصل باشد حتما سوکت خط های شهری را از دستگاه بیرون بکشید و بعد از ارتقا ورژن دوباره به سانترال وصل کنید.


** ارجاع و استفاده موردی از مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام منبع و درج لینک به همان مطلب در سایت پاناسونیک ایران مجاز است

40 دیدگاه در رابطه با “آموزش نحوه ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک سری TES/TEM 824
  1. 1
    محمد علی فرشی
    مرداد ۲۳, ۱۳۹۲ — ۳:۰۶ ب.ظ

    سلام، دست شما درد نکنه من خیلی وقت بود دنبالش میگشتم.اگه ورژن جدیدش اومد میشه اطلاع بدین؟! :)

  2. 3
    علیرضا
    شهریور ۳, ۱۳۹۲ — ۱:۴۳ ب.ظ

    سلام من زمانی که می خوام کانکت بشم ارور زیر رو میده
    cannot connect with the PBX of this frimware version or model type. (01213407h)

    • 4
      مدیر
      شهریور ۹, ۱۳۹۲ — ۵:۳۲ ب.ظ

      درود
      مشکل شما دو تا حالت دارد یا این که نرم افزار برنامه ریزی شما قدیمی شده که برای این کار نرم افزار برنامه ریزی کامپیوتر رو از سایت ما دانلود کنید یا نرم افزار شما برای دستگاه سری TES/TEM نیست.

  3. 5
    آرش محمودی
    شهریور ۹, ۱۳۹۲ — ۱۱:۵۶ ق.ظ

    سلام،

    در یکی از مقالات خوانده بودم که اگر پس از نصب کارت‌های کالرآیدی، باز هم شماره نشان داده نشد، باید ورژن سیستم سانترال را ارتقا داد. ورژنی که در سایت قرار داده‌اید، 3.09 است، اما دستگاه سانترال TEM824 ی که از شما خریداری کرده‌ایم، ورژن‌اش 3.1.1 است و ظاهراً دیگر نیاز به ارتقا ندارد؛ آیا درست فهمیده‌ام؟

    ممنون،
    آرش محمودی

  4. 7
    حمیدرضا
    آبان ۱۹, ۱۳۹۲ — ۳:۰۱ ب.ظ

    سلام
    با مشگل نصب نرم افزار برنامه ریزی مواجه هستم چه کاری باید بکنم؟ متشکرم

  5. 9
    محمد
    فروردین ۵, ۱۳۹۳ — ۱۲:۴۴ ب.ظ

    باسلام وتقدیم احترام
    امکان ارتقاء سیستم وسایرکارهای کامپیوتری از طریق ویندوز 7 هم وجودارد

  6. 11
    مصطفی
    فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ — ۴:۳۵ ب.ظ

    خیلی عالی بود.لطفا اگه مطالب جدیدتر هم داشتید برامون بفرستید.

  7. 13
    علیرضا مولایی
    اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۹ ب.ظ

    بسیار عالی تشکر

  8. 14
    رئوف
    تیر ۸, ۱۳۹۳ — ۴:۳۱ ب.ظ

    سلام و خسته نباشید
    آیا بعد از آپگرید تنظیمات قبلی پاک میشود؟

  9. 16
    محمد
    تیر ۳۰, ۱۳۹۳ — ۱۲:۱۴ ق.ظ

    با عرض سلام و درود
    از زحمات بیدریغ و راهنماییهای کاربردی شما کمال تشکر را دارم و امید موفقیت روز افزون برایتان از درگاه باریتعالی خواستارم.
    حقیر هیچ گونه اشنایی با این نوع سانترال را نداشتم اما با عنایت پروردگار و راهنماییهای شما یه دستگاه 824 راه اندازی کردم .
    واقعا مطالب پرباری یاد گرفتم با چند تا سانترال دیگه مثل کارین”دیجیترون”رهیاب”پارس تلفن کار”وTDX 328 شماره صنایع ارتباطی هم راه اندازی و کار کرده ام ولی انصافا پاناسونیک یه سانترال بی رقیب و بی عیب و نقصه از همه نظر کامله خصوصا راهنماییهای شما هم به محبوبیتش افزوده .
    از اینکه عرایضم طولانی شد عذرخواهی میکنم امیدوارم گوشه ای از زحمات شما را جبران کرده باشم گرچه بنظر نمیرسد.

    با احترام
    عسکری

  10. 17
    محمد
    مهر ۱۲, ۱۳۹۳ — ۷:۳۲ ب.ظ

    با سلام
    من چگونه می توانم از تنظیمات سانترالم پشتیبان تهیه کنم و بعد از آپگرید اگر تنظیماتم پاک شد آنرا به حالت اول برگردانم
    با تشکر

    • 18
      مدیر
      آذر ۴, ۱۳۹۳ — ۹:۴۱ ق.ظ

      سلام
      شما نرم افزار برنامه ریزی از طریق کامپیوتر را باید نصب کنید و بعد از ورود به محیط برنامه ریزی گزینه .. save as را بزنید تا کلیه برنامه های سانترال را ذخیره کنید سپس ارتقا ورژن دهید

  11. 19
    حمید
    مهر ۱۹, ۱۳۹۳ — ۵:۲۵ ب.ظ

    با سلام
    وقتی میخوام کانکت بشم با نرم افزار سیستمئ پسورد میخواد
    میشه بفرمایید سیستم پسورد چیه ؟

  12. 21
    جواد
    آبان ۲۸, ۱۳۹۳ — ۱۰:۴۵ ب.ظ

    سلام من برای دانلود روی تب دانلود میرم ولی بعد از کلیک روی هر کدوم از مواردی که گذاشتین ، لینک دانلود نمیاد ودوباره صفحه نظرات باز میشه ،
    لطفا راهنمایی کنید

  13. 23
    بهادر بذرگر
    آذر ۸, ۱۳۹۳ — ۱۱:۱۶ ق.ظ

    سلام بر همکاران گرامی
    فایل بروزرسانی دانلود نمیشه.
    لطفا فایل رو مجدد بررسی کنید و در صورت امکان به آدرس ایمیل من ارسال کنید.
    متشکرم
    حق یارتان

  14. 25
    رضا
    دی ۲۸, ۱۳۹۳ — ۱۰:۱۷ ب.ظ

    ضمن سلام و عرض ادب و همچنین خسته نباشید خدمت استاد گرامی :

    سوالی داشتم در خصوص مرکز تلفن kx-tem824 :

    من دو تا خط دارم که می خام اصلا با بیرون شهر ارتباط نداشته باشن ولی متاسفانه هر کاری می کنم از طریق کدهای 81 و 82 دسترسی دارن ضمن اینکه تو برنامه 601 الی 603 این دو خط رو کلاسشون رو 4 گذاشتم همچنین تو برنامه 001 مرکز هم همه NOT STORE هستن میشه راهنماییم کنین .

  15. 27
    محمد معالجی
    شهریور ۲, ۱۳۹۴ — ۱۱:۰۲ ق.ظ

    با سلام و تشکر از مطالب جامع
    یک کمکی می خواستم
    یک دستگاه سانترال tem824 دارم که براش یک ماژول ارتقاع گرفتم که الان دستگاه شده 8 به 24
    مشکل اینجاست که بروی ماژول خط های شهری کار می کنند ولی خط های داخلی تلفن ها را رون نمی کنند و حتی LCD تلفن هم خاموش است
    لطفاً راهنمائی فرمائید

  16. 29
    محمد
    شهریور ۱۶, ۱۳۹۴ — ۱۱:۴۳ ق.ظ

    با سلام
    من دو عدد دستگاه TES دارم می خواهم اینها را از طریق voip به هم ارتباط بدهم…راهنمایی می خواستم…مرسی

  17. 31
    مهدي رحيمي
    آبان ۱۱, ۱۳۹۴ — ۳:۵۴ ب.ظ

    ببخشيد اگه ما بخوايم از طريق مودم دايل آپ با دستگاه ta824 ارتباط بر قرار كنيم داخل نرم افزار بخش modem بايد dial number را چي وارد كنيم؟

  18. 35
    مهدي رحيمي
    آبان ۱۳, ۱۳۹۴ — ۱۱:۱۸ ق.ظ

    من تونستم به اين روش آپديت 3.1.1 رو انجام بدم.
    ولي بعد از انجام آپديت و رستور شدن اطلاعات قبلي . كليه تنظيمات منشي تلفني و … پاك شده. و زماني كه كسي از بيرون تماس ميگيره مستقيما 101 زنگ ميخوره.
    ضمنا كالر آي دي هم همچنان به كار نيافتاد.
    كد 628 فعاله.و كد 900 فعاله. و كد 910 روي DTMF هست .

    • 36
      مدیر
      آبان ۱۳, ۱۳۹۴ — ۴:۵۹ ب.ظ

      سلام
      اگر همه این کار ها رو انجام دادید باز شماره نیفتاد سیم ارت دستگاه رو وصل کنید
      توصیه میشه با یک نصاب سانترال هماهنگ کنید تا از سیستم شما بازدید کند

      • 37
        مهدی
        آبان ۱۳, ۱۳۹۴ — ۹:۰۵ ب.ظ

        ببخشید. وقتی با نصاب سانترال که نمایندگی پاناسونیک هست صحبت کردم میگن که شرکت برای هر آپدیت 110 هزار تومن بابت لایسنس اینترنتی میگیره و اون زمان کالر آیدی به کار میافته. اصلا با نسخه 3.1.1 هم اشنا نبود و میگه اخرین نسخه ما 3.0.9 هست. و واسش جالب بود که اگه ازین روش نتیجه گرفتم به اونا هم اعلام کنم.
        واقعا باید این هزینه برای چیزی مثه لایسنس پرداخت بشه؟

        • 38
          مدیر
          آبان ۱۴, ۱۳۹۴ — ۱:۰۶ ب.ظ

          سلام
          خیر این حرف درست نیست
          اگه تهران هستید تماس بگیرید تا من یکی از همکاران رو معرفی کنم واگر شهرستان هستید باید دستگاه سانترال رو برای ما بفرستید

  19. 39
    حمیدرضا
    خرداد ۴, ۱۳۹۵ — ۸:۴۵ ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید برای ابدیت ورژن از چه کابلی استفاده کنم پوت کام یا usp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *