اخبار و مقالات پاناسونیک

آموزش باز و بسته کردن 0 و 00 ،تایمر داخلی ها و تغییر رمز سانترال سری TES/TEM

بازم مثل همیشه یه راست میریم سر اصل مطلب،اما قبلش یه چیزی ،اینکه این مقاله اصولا برای مدیران نوشته شده تا کنترل روی داخلی های حوضه خودشون داشته باشند هم از نظر باز بودن 0 و 00 داخلی ها و هم از نظر محدودیت تایمر داخلی ها ،پس اولا به مدیران پیشنهاد میکنیم حتما کد سیستم سانترال خودشون رو از حالت پیش فرض 1234 به یک رمز دیگه تغییر دهند (که نحوه این کار هم در آخر همین مقاله خواهد آمد)،و از کارمندان هم تقاضا داریم اگر به این مقاله دست رسی پیدا کردند …..(در دیزی باز است ….)

آخر هم اینکه در این مقاله رمز سانترال شما به شکل پیش فرض 1234 در نظر گرفته شده باید آن را مطابق رمز خودتون تغییر دهید و دیگه اینکه این برنامه ها حتما باید از تلفن سانترال داخلی 101 اجرا بشن .حالا اصل مطلب.

کد سانترال

کد 302 : مربوط به تعریف کردن برای بستن 00 خط شهری برای خطوط داخلی سانترال می باشد.

سپس دکمه SP-Phone را 2 بار زده روی صفحه گوشی پیغام  ********:01 ظاهر می شود که شما باید دو بار 00 را وارد کرده و در آخر دکمه STORE را بزنید

نکته : شما با این کار برای کلاس 2 را برای دو صفر بستن تعریف می کنید یعنی اگر در کد 601 که در پایین نحوه فعال کردنش را خواهیم گفت کلاسی  را برای عدد 2 بگذارید 00 دستگاه سانترال برای داخلی های مرود نظر بسته می شود و داخلی ها نمی توانند از 00 آن استفاده کنند.

———————————————————————————————————————————————————————-

کد سانترال پاناسونیک

کد 303 : مربوط به تعریف کردن برای بستن 0 خط شهری برای خطوط داخلی سانترال می باشد.

سپس دکمه SP-Phone را 2 بار زده روی صفحه گوشی پیغام  ********:01 ظاهر می شود که شما باید یک بار 0 را وارد کرده و در آخر دکمه STORE را بزنید.

نکته : شما برای کلاس 3 یک صفر 0 را تعریف می کنید یعنی اگر در کد 601 که در پایین نحوه فعال کردنش را خواهیم گفت  عدد 3 بگذارید هم 0 و هم 00 دستگاه سانترال برای داخلی ها بسته می شود و فقط داخلی مورد نظر خطهای مرکز شهر را می تواند شماره گیری کند.

————————————————————————————————————————————————-

کد سانترال پاناسونیک برای 0 و 00

کد 601 : مربوط به کلاس گذاشتن داخلی برای تعریف کردن 0 و 00 می باشد .

سپس دکمه SP-Phone را 2 بار زده روی صفحه گوشی پیغام  #01 : cos-1 ظاهر می شود اگر در cos-1 باشد یعنی هم 0 و هم 00 دستگاهتان باز می باشد، اگر عدد 2 را بزنید cos-2 شود یعنی 00 دستگاه بسته و فقط 0 باز است و اگر در cos-3 بگذارید یعنی هم 00 و هم 0 دستگاه را برای داخلی مورد نظر بسته اید و داخلی مورد نظر می توانید داخل شهر را شماره گیری نمایید هر گزینه ای را انتخاب می کنید حتما در آخر دکمه STORE را بزنید.این برای داخلی 1(101) بود،برای رفتن به داخلی های بعدی از دکمه SP-Phone استفاده کنید.

نکته : اگر می خواهید داخل شهر را هم نتوان گرفت و فقط داخلی به داخلی صحبت کنند باید در کد 405 آمده در این صفحه کلا امتیاز خط شهری را برای داخلی مورد نظر Disable کنید.

—————————————————————————————————————————————————کد سانترال پاناسونیک TES/TEM

کد 212 : مربوط به تایمر گذاشتن برای داخلی می باشد.(محدود کردن زمان مکالمه تلفن های داخلی به شکل دلخواه)

سپس دکمه SP-Phone را 2 بار زده روی صفحه گوشی پیغام  Time : 10 min  ظاهر می شود شما می توانید به صورت دلخواه زمان مکاله داخلی را کم یا زیاد کنید و در آخر دکمه STORE را بزنید.

——————————————————————————————————————————————————کد پاناسونیک

کد 613 : برای فعال کردن تایمر داخلی می باشد.

سپس دکمه SP-Phone را 2 بار زده روی صفحه گوشی پیغام  01#:Disable  ظاهر می شود  شما با زدن دکمه  Auto ANS و Enable  کردن آن می توانید تایمر داخلی مورد نظر را فعال کرده و برای رفتن به داخلی دیگر یک بار SP-Phone را می زنیم و در آخر هر فعال یا غیر فعال کردن دکمه STORE را می زنیم.

 

—————————————————————————————————————————————————————-

کد 002 : برای تغییر رمز عبور سیستم password

سپس دکمه SP-Phone را ۲ بار زده روی صفحه گوشی پیغام  Password:1234  ظاهر می شود. شما می توانید در این مرحله رمز خود را تا هفت رقم  وارد کنید و در آخر دکمه STORE را وارد نمایید.

 


** ارجاع و استفاده موردی از مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام منبع و درج لینک به همان مطلب در سایت پاناسونیک ایران مجاز است

104 دیدگاه در رابطه با “آموزش باز و بسته کردن 0 و 00 ،تایمر داخلی ها و تغییر رمز سانترال سری TES/TEM
  1. 1
    سهند
    مهر ۲۷, ۱۳۹۲ — ۱:۱۵ ب.ظ

    با سلام و تشکر از زحماتتون.
    یک سوال برام پیش اومد و اونم اینکه من با داخلی 101 این عملیات رو انجام می دم و 0 یا 00 فقط روی این داخلی بسته می شه، اگر من بخوام 0 و 00 روی همه داخلی های شرکت جز چندتا از داخلی ها بسته بشه باید چه کنم ؟

  2. 4
    سهند
    مهر ۲۷, ۱۳۹۲ — ۴:۱۶ ب.ظ

    یا بهتر اگه بخوام سوالم رو بپرسم اینجوری می شه که من وقتی دستور بالارو با کد 601 اجرا کردم ، در کدام مرحله دکمه مذکور رو بزنم ؟

  3. 5
    سهند
    مهر ۲۷, ۱۳۹۲ — ۴:۳۵ ب.ظ

    ممنونم پیداش کردم. واقعا از راهنمایی های بی دریغ شما دوست عزیز ممنون و متشکرم.

  4. 8
    amir
    آبان ۱۶, ۱۳۹۲ — ۱۰:۰۲ ق.ظ

    سلام . برای نصب دستگاه‌ کارتخوان یا POS چکار باید کنیم

    • 9
      مدیر
      آبان ۱۸, ۱۳۹۲ — ۹:۳۹ ق.ظ

      درود
      شما می توانید دستگاه پوز خود را به یکی از داخلی های سانترال خود وصل کرده و سپس به با مرکز پشتیبانی دستگاه پوز خود تماس بگیرید تا با راهنمایی آنها دستگاه پوز شما با داخلی سانترال سازگار شود.این به این دلیل است که دستگاه پوز برای ارتباط با بانک مورد نظر نیاز به گرفتن شماره 9 در اول تماس است.

  5. 10
    aka 1
    آبان ۲۶, ۱۳۹۲ — ۳:۲۴ ب.ظ

    با سلام و تشکر به خاطر آموزش های بی نظیرتون
    چند سوال داشتم که ممنون میشم پاسخ بدید یکی اینکه من دستگاه 824 را تازه راه اندازی کردم و تمام نکات آموزشی شما رو انجام داده ام وقتی به جای گوشی 7730 مثلا در 116گوشی معمولی رو استفاده میکنم بوق داره ولی خطی رو که برای اون داخلی تعریف کردم آزاد نمیشه (برای استفاده فکس)
    دوم اینکه خطی رو که برای فقط یک داخلی تعریف کرده ام وقتی زنگ می خوره روی گوشی های دیگه هم چراغش قرمز میشه و بازدن دکمه در داخلی های دیگه میتونن پاسخ بدن که میخوام اینجوری نباشه
    پیشاپش از شما تشکر می کنم

  6. 12
    بابک
    آذر ۱۷, ۱۳۹۲ — ۱۱:۰۷ ق.ظ

    با درود
    چه طوری با گرفتن 9 خط آزاد میشه؟منظورم چه کدی رو باید بزنم.

    • 13
      مدیر
      آذر ۱۷, ۱۳۹۲ — ۳:۵۵ ب.ظ

      کدی لازم نیست بزنید اگر شما با داخلی معمولی فقط گوشی را برداشته و عدد 9 را بزنید به صورت اتوماتیک سانترال خط شهری آزاد می کند

  7. 14
    فرزاد
    آذر ۱۷, ۱۳۹۲ — ۱۲:۴۷ ب.ظ

    سلام.رمز دستگاه من عوض شده و الان هم فراموشش کردم.ممکنه راهنمایی بفرمایید چطور میتونم ریست کنم؟

    • 15
      مدیر
      آذر ۱۷, ۱۳۹۲ — ۳:۵۴ ب.ظ

      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۸ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.

  8. 16
    فرزاد
    آذر ۱۷, ۱۳۹۲ — ۷:۰۴ ب.ظ

    اگر ممکنه در مورد دایورت کردن از طریق سانترال هم راهنمایی بفرمایید.از طریق کد مخابراتی میدونم میشه ولی دسترسی به صاحب خط ندارم و شنیدم سانترال من TEM824 میتونه دایورت کنه ولی چجوریش رو نمیدونم.
    سپاس

  9. 18
    محمد
    دی ۱۱, ۱۳۹۲ — ۴:۱۴ ب.ظ

    سلام
    در یکی از داخلی ها 9 بسته شده یعنی با زدن کلید 9 خط جهت تماس با بیرون آزاد نمی شود. لطفا راهنمایی کنید چه طوری می تونم کلید 9 را برای این خط آزاد کنم. در ضمن از کجا می توان فهمید داخلی 101 مربوط به کدوم خط هست
    با تشکر

    • 19
      مدیر
      دی ۱۵, ۱۳۹۲ — ۵:۴۰ ب.ظ

      شما می توانید بعد از وارد شدن به محیط برنامه ریزی کد 121 را زده بعد 2 بار SP-PHONE را زده و با تعریف کردن عدد 9 یعنی زدن 9 و در آخر دکمه STORE را بزنید می توانید کار خود را انجام دهید/ داخلس 101 کلیه خط ها را ساپورت می کند

  10. 20
    منصوري
    دی ۱۲, ۱۳۹۲ — ۱۰:۳۵ ق.ظ

    با سلام
    من 0 روبراي يكي از خط ها باز كرده ام از روي تلفن 101 اما داخلي مورد نظر نمي تواند از اين امكان استفاده نمايد. آيا بايد از روي داخلي مورد نظر كار خاصي انجام دهم؟

    • 21
      مدیر
      دی ۱۵, ۱۳۹۲ — ۵:۲۹ ب.ظ

      نه از دوستان عزیز خواهش می کنم در مورد این کد متن مورد نظر را خوب مطالعه کرده وبعد مراحل را انجام دهند تا دچار مشکل نشوند برای این کار کد های302/303/601 خوب بخوانید

  11. 22
    mohsen
    دی ۲۴, ۱۳۹۲ — ۹:۱۵ ق.ظ

    با سلام واحترام،
    1- من وقتی عدد 9 را از روی یکی از داخلی ها میزنم به CO6 وصل میشم و اگر اشغال بود به CO5 یعنی از آخر به اول وصل می کنه در حالی که میخوام از CO1 شروع کنه و اگه اشغال بود CO2 رو وصل کنه
    2- همه خط های ما برای همه گوشی ها باز است و قبلاً وقتی خطی زنگ میخورد همه داخلی ها زنگ میخوردند ولی فقط چراغ خط اپراتور روشن می شد اما از وقتی دستگاه را جابجا کردیم همه خطها زنگ میخورن ولی چراغ همه خط ها هم روشن میشوند چطور میشه مثل قبل همه خطها زنگ بخورن ولی فقط چراغ خط اپراتور روشن بشه ؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید.

  12. 24
    mohsen
    دی ۲۴, ۱۳۹۲ — ۱۱:۵۴ ب.ظ

    با سلام مجدد و سپاس از راهنمایی های بسیار مفیدتون
    جواب سوال دوم قبلی رو پیدا کردم ; علت این بود که بقیه گوشی ها رو از دستگاه جدا کرده بودم و دستگاه سانترال، اونها رو گوشی آنالوگ فرض می کرد و موقع زنگ خوردن چراغ مربوط به اون خط روشن می شد در حالی که اگه گوشی 7730 به همون خط وصل میکردم دیگه چراغ اون خط روی گوشی اپراتور روشن نمی شد و فقط گوشی مربوطه زنگ میخورد.
    سوال:
    1- چطوری میشه برای شیفت روز و شب و ظهر، خودمون ساعت تعریف کنیم؟ یعنی مثلاً بگیم از ساعت چند تا چند رو شیفت ظهر فرض کنه؟
    2- از شش خط ورودی دستگاه سانترال ما (tes824) از co1 تا co3 خطوط شهری و از co4 تا co6 خطوط داخلی وصله. آیا روشی وجود داره که تعریف کنیم با گرفتن عدد 9 فقط از خطوط شهری استفاده کنه و سراغ خطوط داخلی یعنی co4 تا co6 نره و با گرفتن یک عدد یک رقمی دیگه به غیر از 9 مثلا صفر، از خطوط داخلی استفاده کنه؟

  13. 26
    احد
    اردیبهشت ۶, ۱۳۹۳ — ۹:۱۸ ق.ظ

    با سلام . من تو شرکت سه اتاق داردم با یک خط تلفن ، می خواستم بدونم چطور میتونم کاری کنم که از یکی از اطاق ها نتوان به بیرون زنگ زد حتی شهری ، و لی به تماسهای در یافتی پاسخ داد . تنها یک خط تلفن داریم . باتشکر

    • 27
      مدیر
      اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ — ۱۲:۳۸ ب.ظ

      شما این مقاله 0 و 00 رو بخوانید بعد برای داخلی مورد نظر ببندید تا نتواند به بیرون زنگ بزند درباره جواب دادن زنگ تلفن داخلی مورد نظر هنگام زنگ خورد می تواند عدد40 رو بزنه تا به تلفن جواب دهد

  14. 28
    هانی
    اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۳ — ۱۱:۰۸ ب.ظ

    سلام
    یک سوال داشتم
    ما الان روی سیستممون دیزا فعال است (خودم تنظیماتش رو انجام دادم)
    الان می خواهم دیزا چند مرحله ای باشد . که با شنیدن پیغام اولیه با زدن عدد مورد نظر پیغام دوم پخش شود (حال یا تمام شود یا پیغام بعدی چخش شود یا به داخلی وصل شود)
    من در 501 مثلا عدد 1 را به صورت 3level انتخاب می کنم و در 541 مثلا 4 را ی زنم که می خواهم پیام شماره 4 ضبط شده پخش شود اما به نتیجه نمی رسم نمی دانم کجای کارم اشتباه است و چه باید بکنم
    ممنون می شم راهنمایی کنید.
    کل این صفحه را هم خواندم چیزی نیافتم!

    • 29
      مدیر
      اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ — ۹:۵۷ ق.ظ

      ما در مورد سیستم برنامه ریزی دیزا هیچ مقاله نگذاشتیم برای همه مشتری هاهم توصیه می کنیم که یک نصاب سانترال این کار را برای شما انجام دهد
      ولی شما برای چند مرحله ای کردن دیزا باید از طریق برنامه ریزی کامپیوتری این کارها رو انجام دهید

  15. 30
    kbs
    خرداد ۲۳, ۱۳۹۳ — ۵:۴۰ ب.ظ

    سلام. می خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون. داخلی های تعریف شده دسترسی به خط آزاد دارند و وقتی 9 را میگیرند خط آزاد دارند ولی وقتی شماره می گیرند در انتها “بوق بوق” می شنوند و شماره گیری اتفاق نمی افته. می خواستم علتش رو بپرسم. ممنون

  16. 32
    محمد
    خرداد ۲۸, ۱۳۹۳ — ۳:۵۳ ب.ظ

    من همه ی خطوط سانترالم صفرشون بسته هست به جز خط یک. یعنی همه ی کارمندان با داخلی های مختلف میتونند بر ای تماس با موبایل از خط یک استفاده کنند. حالا میخوام خط دو رو هم صفرشو باز کنم. میشه راهنماییم کنین؟ با سپاس

    • 33
      مدیر
      خرداد ۲۹, ۱۳۹۳ — ۸:۴۴ ق.ظ

      سلام
      دوست عزیز شما باید این مقاله را مطالعه و صفر خط دوم را هم باز کنید اگر نتوانسید باید یک نصاب سانترال به خدمتتان برسد

  17. 34
    bahman
    تیر ۱۳, ۱۳۹۳ — ۱۱:۲۹ ق.ظ

    سلام
    من از اطلاعات شما خیلی استفاده های مفید کردم.
    داخلی های من از 11 و 12و….. شروع میشن حالا میخوام 00 رو برای همه داخلی ها ببندم به جزء داخلی شماره18و 20 باز بماند ممنون میشم اراهنمایی کنید من هم برای اولین بار دارم با سانترال کار میکنم.
    اگر بخوام دوره آن را برم کجا رو به من معرفی میکنید شما آموزش هم میدهید؟
    سی دی آموزشی به صورت کامل موجود است ؟ قیمت ؟
    با تشکر

    • 35
      مدیر
      تیر ۱۴, ۱۳۹۳ — ۱:۰۰ ب.ظ

      سلام
      دوست عزیز داخلی 101 که همان 11 در قسمت برنامه ریزی کاملا مشخص است
      برای یادگیری با پاناسونیک ایران تماس بگیرید تا راهنمایی کنند

  18. 36
    mahdi
    مرداد ۱۴, ۱۳۹۳ — ۵:۰۹ ب.ظ

    سلام
    می خواستم بدونم داخلی 105 که دارای تلفن ثابت معمولی بدون زدن عدد 9 می تونه به خط شهری وصل بشه ؟
    باتشکر

  19. 38
    فرشید پیشداد
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۳ — ۸:۲۸ ق.ظ

    سلام با عرض تشکر چگونه می توان روی خطوط داخلی جهت تماس خارجی تایمر گذاشت.که مثال بیش از ۳ دقیقه خط اشغال نباشد.البته این امر شامل حال کد ۱۰۱ نشود.

  20. 40
    علی
    شهریور ۱, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۹ ب.ظ

    با سلام ایا بین خطوط شهری میشه فقط یکی از خطها رو صفرشو بست

  21. 42
    مسعود کلماتی
    شهریور ۸, ۱۳۹۳ — ۱۰:۵۷ ب.ظ

    با سلام
    با این روش دو صفر دستگاه بسته شد و لی صفر بسته نمیشه
    لطفا توضیح دهید
    لطفا بفرمایید در هر یک از کد های 302 و 303 فقط در قسمت 01 باید تغییر ایجاد کنیم یا به ترتیب با زدن sp-phone بقیه قسمت ها رو هم باید تغییر بدیم

  22. 44
    فرشید
    شهریور ۱۳, ۱۳۹۳ — ۱۲:۰۶ ب.ظ

    با سلام و تشکر از راهنمایتون.راهی وجود داره اگه از بیرون تماس می گیریم و داخلی خاصی رو می خواهیم مستقیما بدون دخالت منشی او شماره رو بگیریم.

  23. 46
    امير از شيراز
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۳ — ۹:۱۴ ق.ظ

    سلام
    واقعا سايت تون خيلي مفيد و كاربردي هست
    سوال: به سيستم شركت ما تعدادي خط وصل هست چگونه ميشه ليست خطوط را مشاهده يا فهميد كه شماره اين خط ها چي هست ؟ دسترسي براي من (101) چگونه امكان پذير است ؟
    سوال دوم: براي اين كه زنگ خور خط بيروني را براي يك داخلي باز باشه اما گوشي اش زنگ نخوره بايد از چه كدي استفاده كرد ؟

  24. 48
    امير از شيراز
    مهر ۱, ۱۳۹۳ — ۱۲:۰۹ ب.ظ

    سوال سوم: در سيستم ما c09 – c08 هم وجود دارد ولي دسترسي به آن وجود ندارد يعني وقتي اونو آزاد مي كنم پيام عدم دسترسي اعلام مي شود ، سوال اين است كه آيا اين خط وصل شده به آن است يا نه ؟ براي چه تعريف شده است ؟

    • 49
      مدیر
      آبان ۶, ۱۳۹۳ — ۴:۵۵ ب.ظ

      سلام
      برای برگرداندن این دکمه هااول PROGRAM دکمه مورد نظر (مثلا خط CO8) عدد 0 بعد 8 و در آخر دکمه STORE را بزنید تا درست شود
      برای برگرداندن این دکمه هااول PROGRAM دکمه مورد نظر (مثلا خط CO9) عدد 0 بعد 9 و در آخر دکمه STORE را بزنید

  25. 50
    صفر
    مهر ۳, ۱۳۹۳ — ۱۱:۴۱ ب.ظ

    سلام می خوام یک کنسول dss-kx-t7740را به یک سیستم tes8/24وصل کنم که اپراتور بتواند شماره در زیر کلید تعریف کند وبا آنها (زیر کلید ها)ارتباط داشته باشد شمار اپراتور115می باشد لطفا راهنمای کنید

  26. 52
    ققنوس
    مهر ۹, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۹ ق.ظ

    با سلام و تشکر
    من میخوام پشت خطی خطوط داخلی رو غیرفعال کنم.با چه کد برنامه ای امکان پذیره؟؟؟؟

  27. 54
    ققنوس
    مهر ۱۹, ۱۳۹۳ — ۶:۵۳ ب.ظ

    مجددا سلام
    ممنون از جوابتون
    اگه بخوام در صورت جواب ندادن داخلی ها باز به دیزا یا منشی برگرده چطوری می تونم؟؟؟

  28. 56
    نیما
    مهر ۲۸, ۱۳۹۳ — ۸:۱۰ ق.ظ

    تلفن است با مدل kx_t7730 که شماره داخلی آن 102 است. قبلا با این تلفن میشد با گرفتن شماره 9 خط را آزاد کرد و موبایل، تلفن داخل شهری و بین شهری را گرفت ولی جدیدا این امکان وجود ندارد و با زدن دکمه 9 بوق اشغال پخش می شود.
    1. میخواهم وقتی عدد 9 را میزنم بوق آزاد بزند
    2. میخواهم عدد 9 را زدم و بوق آزاد زد بتوانم موبایل و شهرستان و داخل شهری را بگیرم.
    با تشکر از راهنماییتان.

  29. 58
    امیرحسین
    آبان ۲, ۱۳۹۳ — ۱۰:۳۰ ب.ظ

    سلام چندتا مشکل تو سانترال پیش اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
    ۱٫قبلا وقتی تلفن یکی از همکارا تو اتاق بغل زنگ میخورد من که میشنیدم با تلفن خودم ۴۰* رو میزدم میتونستم جوابش بدم ولی الان نمیتونم
    ۲٫ وقتی دارم با یکی از خط شهری صحبت میکنم و میخوام یکی دیگه رو از یه خط شهری دیگه وارد کنفرانس کنم چیکار باید بکنم
    ۳٫ تلفن های شهری روی یه منشی تنظیم شده که منشی بعد از جواب دادن داخلی مورد نظر رو وصل میکنه حالا اگه منشی ما جک۱۰۱ باشه و گوشیرو جواب نده میخوام بعد از جواب ندادن منشی جک۲ زنگ بخوره چیکار باید بکنم
    مرسی

  30. 60
    مسعود
    آبان ۱۲, ۱۳۹۳ — ۹:۳۵ ب.ظ

    سلام من دستگاه 824 دارم می خواستم متن پیام عوض کنم میشه کمک بدین مرسی

    • 61
      مدیر
      آبان ۱۷, ۱۳۹۳ — ۵:۲۴ ب.ظ

      برای تغییر صدای دیزا از داخلی ۱۰۱
      برای ضبط پیغام PROGRAM را زده بعد عدد ۹ + ۱ + ۱ (911)را زده و گوشی را برداشته ،پیغام خود را گذاشته و بعداز ضبط STORE را بزنید.
      برای شنیدن مجدد پیغام گذاشته شده PROGRAM را زده بعد عدد ۹ + ۲ + ۱ (921)را زده به صدا گوش کنید.

  31. 62
    مسعود
    آبان ۱۲, ۱۳۹۳ — ۹:۴۶ ب.ظ

    سلام چه طوری میشه با پاسخ ندادن داخلی مورد نظر خط
    به اپراتور وصل بشه مثلا به داخلی 105

  32. 64
    رسول
    آبان ۲۱, ۱۳۹۳ — ۱۱:۳۴ ق.ظ

    سلام خسته نباشید
    طریقه باز کردن دو صفر چگونه است تمام کدها را من چک کردم و در کد 601 cos-1: 01# نشان میدهد ولی دو صفر ما آزاد نمی شود برای تماس خارج از کشور دو صفر را می گیریم دوتا شماره میگیریم بوق معمتد در می اوره
    با تشکر از راهنمایی هایتان

    • 65
      مدیر
      آذر ۳, ۱۳۹۳ — ۹:۵۱ ق.ظ

      سلام
      اگر این مقاله را بصورت کامل خوانده و نتوانسته اید 00 را ببنید بهتر است یک نصاب سانترال این کار را برای شما انجام دهد

  33. 66
    صباغ
    آذر ۱۲, ۱۳۹۳ — ۱:۲۵ ب.ظ

    با سلام وقتیprogram رو میزنم که برنامه رو اجرا کنم پیغام PITS_PGM NO میاد .چکار کنم که این پیغام نیاد و بتونم *# و …بقیه برنامه رو اجرا کنم

  34. 68
    parastu
    آذر ۱۴, ۱۳۹۳ — ۹:۵۴ ب.ظ

    سلام با تشکر از مطالب مفیدتون.
    مشکل من از اینجا پیش اومده که تلفن سانترال رو به یکی از داخلی ها انتقال داده بودم همه چی خوب بود تا اینکه یکی از همکارا از تلفن سانترال استفاده کرد و بعد از قطع مکالمه و گذاشتن گوشی دیگه از گوشی صدای بوق نمیاد زنگ می خوره اما نه صدا میره ونه صدا
    میاد.باید دوباره دایورت کنم تا بتونم با گوشی دیگه جواب بدم.
    لطفا کمکم کنید.

  35. 70
    mohammad
    دی ۹, ۱۳۹۳ — ۳:۵۲ ب.ظ

    سلام.من میخوام 0تلفن رو باز کنم.چی کار کنم؟

    • 71
      مدیر
      دی ۹, ۱۳۹۳ — ۴:۳۶ ب.ظ

      سلام
      همین مقاله رو یک بار کامل بخونید تا بتونید 0 رو باز کنید اگر نتونستید با یک نصاب سانترال هماهنگ کنید

  36. 72
    pinar
    بهمن ۳۰, ۱۳۹۳ — ۲:۱۸ ب.ظ

    لطفا نحوه تبدیل کدهای داخلی از سه رقمی به یک رقمی را در سانترال 824 توضیح دهید .مثلا منشی به جای انکه بگوید 102 را بگیرید بگوید 2 را بگیرید.
    با تشکر

  37. 74
    حببب
    فروردین ۳۰, ۱۳۹۴ — ۳:۳۲ ب.ظ

    تشکر از سایت خیلی خبیلی خوب تون

  38. 75
    پوریا
    خرداد ۹, ۱۳۹۴ — ۹:۲۲ ب.ظ

    سلام . خسته نباشید . میخواستم بدونم چظوری باید یک داخلی رو بدون اینکه 9 رو شماره گیری کنه خطش آزاد بشه ؟ یعنی مثلا وقتی گوشی رو برمیداره مستقیم رو خط دو وصل شه بدون گرفتن 9 برای آزاد کردن خط ؟

    • 76
      مدیر
      مرداد ۱۸, ۱۳۹۴ — ۹:۴۳ ق.ظ

      سلام
      شما می توانید با زدن دکمه PROGRAM بعد عدد ۱۲ و در آخر STORE را بزنید (برای آزاد کردن خط شهری)
      و اگر می خواهید روی بوق داخلی باشد با زدن دکمه PROGRAM بعد عدد ۱۱ و در آخر STORE را بزنید (برای آزاد کردن بوق داخلی)

  39. 77
    نجمه
    تیر ۲, ۱۳۹۴ — ۱۲:۱۶ ب.ظ

    با سلام میشه راهنمایی کنید چطور می تونم صدای منشی تلفن را از دستگاه تلفن مدل 7730 بردارم

  40. 79
    شراره
    مرداد ۳, ۱۳۹۴ — ۱۰:۳۰ ق.ظ

    سلام
    من میخوام شماره های داخلی رو عوض کنم مثلا وقتی داخلی 2 را شماره گیری میکنند به جای اینکه تلفن واحد فروش زنگ بخورد اشتباها تلفن واحد حسابداری زنگ میخورد. لطفا راهنمایی کنید.

  41. 81
    بهنام
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۰:۵۹ ق.ظ

    سلام .
    من تو شرکت ی سرابدار دارم که در نبودمون زیاد زنگ میزنه . چطور میتونم جلوی این کار و بگیرم . سانترال اصلی جلو دست هست . پاناسونیک 7730
    مرسی

  42. 83
    مجتبی
    مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ — ۷:۲۹ ق.ظ

    باسلام و تشکر از راهنمایی های ارزشمند شما
    یه سولی برام پیش آمده وقتی مراحل بستن ۰ و ۰۰ را روی دستگاه سانترال انجام دادم همکاران شرکت با بک ترفند ساده می توانند به راحتی از ۰ و ۰۰ استفاده کنند.
    برای این کار با موبایلشون یه تماس با تلفن های شرکت میگیرند و بلافاصله همزمان با برداشتن گوشی تلفن، موبایل را قطع میکنند. در این حالت سانترال یک خط آزاد میکند که قابلیت شماره گیری ۰ و ۰۰ را نیز دارد.
    لطفا توضیح دهید چگونه می توان این دسترسی را بست؟

    دیدگاه شما در انتظار بررسی مدیریت قرار خواهد گرفت .
    پاسخ ↓

  43. 85
    بابک
    مرداد ۲۱, ۱۳۹۴ — ۷:۲۶ ب.ظ

    با سلام برای فعال کردن سیستم اپراتور گویا در سانترال tda 100 d چه مراحلی رو باید انجام بدم. ممنون میشم

  44. 87
    sarabi
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۴ — ۸:۳۹ ب.ظ

    سلام
    من هرکاری کردم صفرو ببندم نشد با آموزشتون……

  45. 89
    علی
    مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ — ۲:۴۲ ب.ظ

    سلام من همه مراحل باز کردن 0و00 رااجرا کردم با کد 601ودرآخر دکمه store رازدم ولی بازهم صفر باز نمیشه درضمن 9رو که میگیرم مرکز تلفن زنگ میخوره لطفا راهنمائی کنید چکارباید بکنم تا خط داخلی مورد نظرم بتواند با بیرون از مجموعه ارتباط برقرار کند

  46. 91
    شیوا
    شهریور ۹, ۱۳۹۴ — ۱۰:۲۳ ق.ظ

    با سلام

    من میخواهم بعضی از خطوط را برای بعصی از اطاقها ببندم . میشه راهنمائیم کیین چه کاری باید انجام بدم. ممنون میشم

  47. 93
    احمد
    شهریور ۲۷, ۱۳۹۴ — ۱۰:۲۲ ق.ظ

    سلام. با تشکر از سایت بسیار عالیتون، ببخشید 2 تا سوال داشتم راجب سانترال 308.
    چطوری ریست میشه این دستگاه و برنامه ریزی آن مانند 824 میباشد؟
    با تشکر

    • 94
      مدیر
      شهریور ۳۰, ۱۳۹۴ — ۹:۱۹ ق.ظ

      سلام
      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.
      برنامه ریزی هر دو دستگاه یکی میباشد

  48. 95
    ققنوس
    مهر ۱۰, ۱۳۹۴ — ۱۲:۲۲ ب.ظ

    با سلام.مرسی از سایت خیلی خوبتون
    وقتی یه داخلی زنگ میخوره و جواب نمیده تماس به اپراتور منتقل میشه.
    چطوری این قابلیتو غیرفعال کنم؟؟؟
    مرسی

  49. 97
    پویا
    آذر ۱۴, ۱۳۹۴ — ۶:۵۸ ب.ظ

    با سلام
    من عدد 1234 را به عنوان رمز وارد میکنم قبول نمیکنه فکر کنم رومزشو در گذشته تغییر دادم چگونه میتونم رمز رو ریست کنم؟

    • 98
      مدیر
      آذر ۱۵, ۱۳۹۴ — ۹:۳۸ ق.ظ

      سلام
      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.

  50. 99
    علی
    خرداد ۴, ۱۳۹۵ — ۱۱:۱۳ ق.ظ

    سلام و خسته نباشید
    من اموزش بستن صفر و دو صفر رو خوندم ولی هرکاری کردم نتونستم صفر رو ببندم میشه توضیح بدید منظور از cosچی هست و کلاس گذاشتن برای داخلی چگونه هست ممنونم

  51. 101
    حسینی
    شهریور ۳۱, ۱۳۹۵ — ۱۱:۳۶ ق.ظ

    با سلام و سپاس
    پس از نصب سنترال ، با گوشی های ساده به هنگام شماره گیری شهری ، شماره اشتباه گرفته مشود و در شماره های صفر دار مانند موبایل پیام مرکز مخابرات مبنی بر غیر معتبر بودن شماره شنیده میشود.تشکر از سایت کاربردی شما.

  52. 103
    بهمن
    خرداد ۲۵, ۱۳۹۶ — ۱۱:۱۰ ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشد.
    یک سوالی داشتم از خدمتتون، اگر یک خطی آزاد باشه ولی به محض گرفتن اولین شماره بوق اشکال زده میشه. مشکل از کجاست؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *