Greater accessibility. Higher quality communications.
- Smart hybrid PBX system for small and medium-sized businesses
- Expand from 6 analogue trunks and 18 extensions, up to 190 channels and 288 extensions by adding Expansion Units
- Cost-effective installation and operation
- Built-in applications include call centre solution, mobile solution and voice mail
- Easy evolution from analogue to IP communications
For any small or medium-sized business looking to take advantage of Panasonic’s reputation for quality technology, without needing a huge budget, the new KX-NS500 unified communication solution provides the answers. This smart hybrid PBX is a cost-effective legacy and IP communication system for companies with up to 250 employees; that can be flexibly configured and expanded according to the specific requirements of their business.
Expand up to 288 extensions
The KX-NS500 has advanced features and starts from 6 analogue trunks and 18 extensions, up to 190 channels and 288 extensions by adding Expansion Units. The KX-NS500 is also a unified communication system which has rich IP features, such as mobile linking, integrated voice mail and e-mail, instant messaging (chat), and presence information.
It can also use built-in applications such as a call centre solution, mobile solution and voice mail system to provide more efficient work and increased customer satisfaction.
The system that grows with your business
 |
Built-in auto attendant
As a standard feature, the KX-NS500 can connect customers to the appropriate section or operator according to their query in call routing with voice guidance. It can also prompt the customers to leave a voice message when the operator is away. |
 |
Enhanced voice mail
The KX-NS500 can be expanded to a voice mail system that can record a maximum of 24 channels at the same time and store up to 400 hours. It also sends an e-mail to notify users when they have new voice messages. The messages can also be received as attachment files and forwarded. E-mail notification can also be sent for missed calls where the customer did not leave a message, enabling users to quickly contact the customer. |
 |
Use existing resources
Existing analogue phone terminals and digital phone terminals from Panasonic can continue to be used, enabling a system to be replaced at a low cost without wasting resources. (Check the specification sheet on which models are applicable.)![]() |
 |
Compatible with modern, stylish phones
With the KX-NS500 you can use all of Panasonic’s latest wireless and desk phones, applications, and third-party applications. |
14 دیدگاه در رابطه با “سانترال پاناسونیک KX-NS500”
علی
سلام ،
ما یک شرکت با 5 خط شهری و 24 کاربر هستیم ، تا چند ماه دیگه هم میخواهیم با دفتر دیگمون در ارتباط باشیم .بعضی ها tda100dbp رو پیشنهاد دادن بعضی ها tde100 رو ،آیا این دستگاه گزینه بهتری است؟
مدیر
همون طور که ما در مقاله معرفی سانترال NS500 پاناسونیک،اشاره کردیم این دستگاه سانترال از نظر ظرفیت و هزینه از سانترال TDA100DBA،بیشتر و ارزان تر است و از نظر کارایی، به ویژه شبکه سازی و راه اندازی VOIP و بسیاری آپشن های دیگر از TDE100 بالاتر.ظمنا قابلیت گسترش و افزایش ظرفیت را با رشد مجموعه شما را دارد(288 کاربر)،پس از هر نظر برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.
کورش طلائیان نصاب سانترال
سلام دوست عزیز من نصاب هستم آیا نصب وراه اندازی این سری مراکز برای ما راحت هست یا اینکه بایددوره خاصی ببینیم
مدیر
سلام
بله برنامه ریزی از طریق تلفن همان کد های سری TDA می باشد و در صورت تمایل می توانید تماس بگیرید و کاتالگ فارسی این دستگاه رو تهیه کنید
کورش طلائیان نصاب سانترال
دوست عزیزکاتولک راچگونه میتوانم تهیه کنم
مدیر
سلام
در تب دانلود و آموزش کاتالوگ فارسی موجود است
بابک
با نصب کارت DSP به غیر از فعال شدن 4 پورت برای VOIP، امکانات دیگه ای هم اضافه میشه؟
حداکثر “همزمان” چند خط شهری، داخلی آنالوگ، داخلی دیجیتال و VOIP میشه داشت؟
به طور مثال در سری TDA100D با نصب کارت های PRI30 می تونستیم خطوط E1 مخابرات برای نلفن های 4 رقمی و 5 رقمی داشته باشیم، در این مدل هم قابلیت ایجاد همچین ارتباطی هست؟ با چه نوع کارتی؟
دو کانال همزمان گویا پیش فرض قابلیت ارتقا تا چند کانال هست؟ کارت توسعه مخصوصی هست؟
امکانات از جمله صندوق صوتی و … به صورت پیش فرض تعبیه شده یا اینکه مانند مدل های قدیمی باید جداگانه تهیه بشه و صرفا امکان اتصال در نظر گرفته شده؟
لایسنس های فعال به مدت 60 روز در مورد کدام قابلیت ها هست؟
برای نصب داخل رک یا روی دیوار، اتصالات مربوطه داخل جعبه هست یا اتصالات خاصی نمی خواد؟ همون پیچ مهره رک یا ریل میشه نصب کرد؟
با تشکر
مدیر
سلام
1- امکان فعال شدن دیزا همزمان تا 64 کانال فراهم می شود
2- در مورد ظرفیت می توانید کاتالوگ NS500 رو تهیه کنید ولی مختصرا 48 خط شهری آنالوگ با PRI بیشتر میشود/128 داخلی آنالوگ یا 160 تا داخلی دیجیتال آنالوگ با DXDP و 128 IP PHONE
3-بله KX-NS5290
4- با نصب کارت DSP مدل NS5110
5- با نصب کارت DSP و کارت SD مدل NS5134 و لایسنس کارت TVM رو انجام میده
6- برای این مورد هم می توانید به کاتالوگ موجود در این صفحه مراجعه نمایید
7- تمام اقلام مورد نیاز یرای نصب روی دیوار و یا رک داخل جعبه می باشد
محسن
با سلام
من نرم افزار رو دانلود کردم و از من user name و پسورد میخاد
ممنون راهنمایی کنید
مدیر
سلام
.(IP پیش فرض : ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱۰۱) – (USER NAME:INSTALLER PASS:1234)
برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید:
آشنایی اولیه با سخت افزار و نحوه سیم بندی و نصب کارتهای سانترال KX-NS500
سهیل
باسلام و تشکر از مطالبتون میخاستم بدونم تو محیط نرم افزاری این مدل مرکز تلفن برای فعال کردن دیزا وضبط پیغام خوش امدگویی چه مراحلی رو باید طی کنیم
مدیر
سلام
به خاطر پیجیدگی سیستم گویا بهتره یک نصاب سانترال این کار رو براتون انجام بده
مجتبی
سلام
من نصاب هستم
برای اولین باره که این دستگاه رو نصب میکنم
مشکلی بابت نصب نداشتم فقط کالر آیدی راه نمیفته. علتش رو نمیدونم. اگه میتونین راهنمایی کنین. ممنون
مدیر
سلام
بهتره قبل از برنمامه ریزی دستگاه ورژن دستگاه رو اتقا دهید بعضی مواقع میشه که ورژن سانترال پایینه به خاطر اون آی دی کار نمیکنه