محصولات پاناسونیک

سانترال پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک KX-TES824

    دستگاه سانترال پاناسونیک مدلPanasonic KX-TES824 دارای ویژگی های :

     

    • دستگاه سانترال با ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی
    • قابل افزایش به ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی با اضافه کردن کارت ۸۲۴۸۳ و کارت ۸۲۴۸۰
    • قابل افزایش به ۳ خط شهری و ۱۶ خط داخلی با اضافه کردن یک کارت ۸۲۴۷۴
    • قابل افزایش به ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی با اضافه کردن یک کارت ۸۲۴۸۳
    • واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی
    • با پیغام (DISA) دسترسی به سیستم داخلی
    • (BV) پیغام گیر
    • نمایشگر مشخصات تماس گیرنده روی تلفن تک خط  و تلفن سانترال 
    • مسیردهی قابل برنامه ریزی پیامهای کوتاه SMS
    • تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند
    • با پیغام (UCD) توزیع یکنواخت تماس
    • آیفون، درب بازکن و زنگ درب
    • برای مشاهده کارت ها،تلفن های سانترال و آپشنهای مربوط به این سانترال پاناسونیک میتوانید به تب کارت های مربوطه در این صفحه مراجعه کنید
    • برای اطلاع از امکانات ، کارایی و ویژگی های بیشتر دستگاهای سانترال سری TE میتوانید به این مقاله مراجعه کنید.
219 دیدگاه در رابطه با “سانترال پاناسونیک KX-TES824
  1. 1
    بهزاد
    خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ — ۷:۴۷ ق.ظ

    سلام
    ما تو مجموعه ای که هستیم فعلا به بیشتر از سه خط شهری احتیاج نداریم و حالا می خواهیم داخلی ها مون رو به ۱۷ خط افزایش بدیم پیشنهاد شما چیه ؟

    • 2
      مدیر
      خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ — ۷:۵۵ ق.ظ

      درود،
      این بسیار مهم هست که شما دقیقا چه میخواهید تا با توجه به آن بهترین انتخاب را با کارایی بالا و هزینه مناسب داشته باشید.با توضیحات شما بهترین راه حل این است که شما یک کارت KX-TE82480 نصب کنید تا دستگاه به ۶ خط شهری و ۱۶ داخلی اضافه شود و یک کارت KX-TE82474 نصب کنید تا به ۲۴ داخلی ارتقا یابد البته اگر هم نمیخواهید خطوط شهری خود را افزایش دهید و ۱۶ خط داخلی هم برای تان کافیست بهترین گزینه کارت ۸۲۴۷۴ ،۸ تایی داخلیست که هزینه بسیار کمتری خواهد داشت در واقع نسبت به راه حل اول هزینه شما بیشتر از یک سوم کاهش میابد.

  2. Pingback: پاناسونیک | معرفی مختصر،تلفن سانترال و فکس پاناسونیک

  3. 4
    امیر حسینی
    مرداد ۲۳, ۱۳۹۲ — ۱۱:۴۱ ق.ظ

    سلام من رمز دستگاه و فراموش کردم. چطور باید ریست کنم دستگاه؟
    با تشکر.

    • 5
      مدیر
      مرداد ۲۳, ۱۳۹۲ — ۱۱:۴۳ ق.ظ

      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.

  4. 6
    ahmadkavanloo
    مرداد ۲۴, ۱۳۹۲ — ۵:۵۰ ب.ظ

    با عرض سلام.من قصد دارم در یه دبیرستان که دو خط تلفن داره یه سیستم سانترال نصب کنم تعداد خطوط لازم داخلیشون احتمالا کمتر از ۱۰ تا باشه.لطفا راهنمایی نمایید.ضمنا اگه بعدا بخوام این سیستم رو ارتقاء بدم آیا این امکان وجود داره؟یا نه!

    • 7
      مدیر
      مرداد ۲۴, ۱۳۹۲ — ۱۰:۱۹ ب.ظ

      سلام،خوب شما با تهیه این دستگاه ۳ خط تلفن میتوانید به ورودی دستگاه وارد کنید و ۸ داخلی از آن بگیرید،به صرفه ترین حالت برای ارتقاع آن به ۱۶ تا خط داخلی یک کارت ۸۲۴۷۴ هست ،البته دستگاه مورد نظر تا ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی قابل افزایش میباشد.

  5. 8
    شهرام عزیزی
    مهر ۱, ۱۳۹۲ — ۱۰:۰۴ ق.ظ

    با سلام
    ما سانترال ۸۲۴ داریم و گاهی وقتها منشی در قسمت دیگری است و میخواهد با تلفنهای داخلی تلفن زنگ خورده را بردارد بدون اینکه به گوشی اصلی برود برای این کار چه کدی را بزنیم آیا ۹ درست است؟

    • 9
      مجتبی
      مهر ۱, ۱۳۹۲ — ۶:۴۴ ب.ظ

      درود شما برای پاسخ دادن داخلی دیگر باید گوشی را برداشته و عدد ۴۰ را بزنید که اتوماتیک به داخلی شما وصل می شود

    • 10
      mohammad
      بهمن ۸, ۱۳۹۳ — ۱۱:۲۰ ق.ظ

      گوشی را برداشته عدد ۴ را میزنید سپس داخلی مورد نظر برای گرفتن خط نیز میتوانید فقط عدد ۴۰ را بزنید و دیگر نیازی به شماره گیری خط داخلی ندارید

  6. 11
    حمید
    مهر ۱, ۱۳۹۲ — ۱۱:۰۴ ق.ظ

    با سلام و احترام.
    در حال حاضر این نوع دستگاه کارآیی و راندمان کذشته خود رو داره یا به قول معروف، دمُده شده؟
    چون از نظر امکانات، برای ما بسیار مناسب هستش.
    لطفا قیمت حال حاضر این دستگاه رو هم بفرمایید.

    با تشکر

  7. 13
    مسعود فلاح
    مهر ۲, ۱۳۹۲ — ۱۲:۵۶ ب.ظ

    با سلام
    شرکت معماری آرل سانترال ۸۲۴ را دارد، اکنون میخوایم سانترال را به کامپیوتر وصل کنیم بطوری که تماس های گرفته شده با شرکت در کامپیوتر ثبت شود و بتوانیم از نرم افزاری مشخصات و شماره کافرماهای که تماس گرفته اند را ذخیره کنیم. آیا این سانترال امکان ثبت تماس ها را دارد؟ اگر ممکن است راهنمای کنید به چیزهایی نیاز دارد؟

  8. 15
    saeed
    مهر ۲۵, ۱۳۹۲ — ۹:۱۱ ق.ظ

    سلام رفیق
    چرانرم افزار ۸۲۴در ویندوز۷نصب نمیشه
    همچنین لیست قیمت سانترالها رومیخواستم
    مرسی

  9. 16
    محمدعلی
    مهر ۲۵, ۱۳۹۲ — ۹:۲۲ ب.ظ

    سلام .میخواستم بدونم آیا TEM824 در حالت اصلی ۶ ورودی و۱۶ خروجی دارد یا بعداز نسب کارت؟ برای داشتن ۳ ورودی و ۱۲ خروجی پیشنهاد بهتر روارزانتر TES824 با کارت افزایش ظرفیت هست یا TEM824/???/ ممنون از سایتتون

    • 17
      مدیر
      مهر ۲۷, ۱۳۹۲ — ۱۰:۳۶ ق.ظ

      سلام
      دستگاه KX-TEM824 به صورت فابریک ۶ ورودی و ۱۶ خروجی دارد
      شما اگر بخواهید ارزانتر باشد یک سانترال KX-TES824 که دارای ۳ ورودی و ۸ خروجی می باشد و یک کارت KX-TE82474 که دارای ۸ خروجی می باشد تهیه کنید

  10. 18
    mohamad
    مهر ۳۰, ۱۳۹۲ — ۱۱:۲۷ ق.ظ

    سلام و خسته نباشید
    ممکنه چگونگی غیر فعال کردن دیزا رو توضیح بدید !
    من با کدهای مربوطه موفق به غیر فعال کردنش نشدم.
    با تشکر

  11. 20
    نسیم
    آبان ۴, ۱۳۹۲ — ۱۱:۵۶ ق.ظ

    سلام
    ما قصد خرید دستگاه سانترال رو برای شرکت داریم با قیمت مناسب ولی توی لیست محصولات اصلان قیمت وجود نداره.اگه میشه روی مدلهای مختلف قیمت رو هم بدین.

    • 21
      مدیر
      آبان ۴, ۱۳۹۲ — ۱:۴۰ ب.ظ

      سلام
      به دلیل نوسان قیمت،قیمت ها هر روز تغییر می کند. شما می توانید از طریق فرم پیش فاکتور قیمت دستگاه مدل مورد نظر خود را بگیرید

  12. 22
    علی فتاحی پور 09169730205
    آبان ۷, ۱۳۹۲ — ۱:۳۴ ب.ظ

    سلام و خسته نباشید من یه سانترال kx 824 هست که میخوام کالر ای دی رو براش فعال کنم ولی نمیشه کد های مربوطه رو هم اجرا کردم ولی جواب نداد لطفا راهنماییم کنین

  13. 24
    عدنان
    آبان ۸, ۱۳۹۲ — ۱۰:۴۳ ق.ظ

    باسلام و خسته نباشید
    من یه دستگاه پاناسونیک kx-t7730 و سانترال KXtes824BXدارم میخوام از طریق داخلی ها هم بتوانم به خط شهری وصل بشم،آیا امکانش هست؟ اگه امکان داره راهنماییم کنید ممنون میشم.با تشکر

  14. 26
    جعفرزاده
    آبان ۹, ۱۳۹۲ — ۱۲:۳۷ ب.ظ

    با سلام من یک دستگاه tes824 نصب کردم وکارت دیزا هم نصب کردم تنظیماتش کامل شده و با خط تلفن ثابت که بهش زنگ میزنی وقتی اعداد مدیر دیزا را وارد میکنی شما را به داخلی مورد نظر وصل میکنه ولی با مبایل بسیار مشکل دارم اصلا جواب نمیده لطفا راهنماییم کنید با تشکر

    • 27
      مدیر
      آبان ۱۰, ۱۳۹۲ — ۱:۴۳ ب.ظ

      سلام
      همچین مشکلی امکان نداره احتمالا تنظیمات رو درست انجام نداده اید
      شما در کد ۵۰۰ بعد sp-phone 2 بار بعد mute رو بزن تا with aa بیاد و در آخر store کنید و یا در کد ۲۱۵ زمان وصل شدن به پیغام را کاهش دهید و در آخر STORE کنید.

  15. 28
    پژوهان
    آبان ۱۸, ۱۳۹۲ — ۱:۵۱ ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    با توجه به نیاز بنده ظاهره این دستگاه بهترین انتخاب می‌‌باشد فقط برای استفاده از این دستگاه نیاز به سخت افزار خاصی است ؟
    بنده یک دستکاه چند کاره HP دارم که تلفن، فکس،اسکنر و پرینتر است میشه همین دستگاه کار کرد ؟
    این امکان به چه معنی ایست؟ SMS مسیردهی قابل برنامه ریزی پیامهای کوتاه
    ممنون میشم قیمت این دستگاه رو برام ایمیل کنید.

    • 29
      مدیر
      آبان ۱۸, ۱۳۹۲ — ۹:۰۰ ب.ظ

      سلام
      اصلا فرقی نمی کنه چه دستگاهی با چه مارکی به سانترال وصل میکنید، کار می کند.
      در مورد sms هم بعد از بررسی و مطالعه دقیق خدمتتان عرض میکنم.

  16. 30
    سیف اللهی
    آبان ۱۸, ۱۳۹۲ — ۱۰:۲۵ ب.ظ

    سلام

    من tea 308 دارم. دنبال کارت کالر آیدی هستم ولی نمی دونم کدوم کارت روش نصب میشه. ۸۲۴۹۴ یا ۸۲۴۹۳؟؟؟
    اونجوری که فهمیدم ۸۲۴۹۳ قدیمی هست و کمیاب و گرون.

    سوال دیگه هم اینه که در صورت نصب شماره روی دستگاه ۷۷۳۰ میفته یا همه داخلی ها شماره رو نشون میدن؟؟؟

    • 31
      مدیر
      آبان ۲۵, ۱۳۹۲ — ۵:۲۶ ب.ظ

      درود
      بله این کارت خیلی کم یاب و اگر باشد دست دوم می باشد و قیمت تقریبیش ۵۳۰۰۰۰۰ ریال می باشد الان هم موجود نداریم
      اگه نصب شود در کلیه داخلی ها کار می کند.

  17. 32
    حسن
    آبان ۲۱, ۱۳۹۲ — ۶:۵۹ ب.ظ

    سلام
    راهنمایی کلی درمورد منشی تلفنی که روی دستگاه۸۲۴وجودراره نیازدارم درواقع اولین باره باسنترال کار میکنم واینکه یک درگاه سریال روی دستگاه سنترال مربوط به چیه؟
    تشکر

  18. 34
    محمدعلی
    آذر ۲, ۱۳۹۲ — ۱۱:۵۶ ق.ظ

    سلام مدیریت محترم.
    میخواستم بدونم به طور کلی (tem824 ) بهتره یا( tes 824 با کارت kx-te 82483 ) ؟
    من درخواست نصب tem داده بودم ولی نصاب tes ارتقاع یافته برام آورده آیا تفاوتی داره یا همین را بپذیرم البته ما رو قیمت tem توافق کرده بودیم. ممنون

  19. 36
    محمدعلی
    آذر ۲, ۱۳۹۲ — ۲:۲۴ ب.ظ

    سپاس از راهنماییتون .با آرزوی موفقیت وسلامتی

  20. 37
    نسیم
    آذر ۲, ۱۳۹۲ — ۷:۱۰ ب.ظ

    ما دستگاه سانترال kx-t61610 B داریم آیا گوشی های بیسیم به آن می خورد؟

    • 38
      مدیر
      آذر ۴, ۱۳۹۲ — ۵:۱۲ ب.ظ

      احتمالا مدل دستگاه را اشتباه می گویید به هر حال تمام دستگاه سانترال پاناسونیک داخلی آنالوگ هم دارند که روی آنها می توانید از گوشی های بیسیم و معمولی استفاده کنید.

  21. 39
    yaser
    آذر ۳, ۱۳۹۲ — ۴:۰۹ ب.ظ

    با سلام من میخواهم نرم افزار تغیر ورژن رو روی سیتمم نصب کنم پیغتم خطا میده و فایل ستاپی باز نمیشه چه کار باید بکنم ورژن دستگاه من ۳٫۰٫۳ هست ایا احتاجی به ابدیت دارد ودر ضمن من نرم افزار گزارشگیر خریدم ولی کار نمیکند ایا ربطی به ورژن دارد یا نه

    • 40
      مدیر
      آذر ۴, ۱۳۹۲ — ۱۰:۱۷ ق.ظ

      سلام
      ورژن دستگاه شما زیاد هم پایین نیست الان آخرین ورژن ۳٫۰٫۹ می باشد و نرم افزار شما که کار نمی کند ربطی به ورژن دستگاه ندارد
      نکته: شما حتما باید کارت کالر آیدی تهیه کنید و اگر داشته باشید شماره روی گوشی اپراتور بیفتد نرم افزار شما مشکل دارد.

  22. 41
    پژوهان
    آذر ۵, ۱۳۹۲ — ۳:۲۸ ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    بنده سوالی پرسیده بودم در رابطه با قابلیت: امکان مسیردهی قابل برنامه ریزی پیامهای کوتاه که بی جواب موند خواستم محبت کنید در صورت امکان یه توضیحی در این رابطه بدین.
    ممنون.

  23. 43
    زمانی
    آذر ۱۲, ۱۳۹۲ — ۹:۰۰ ق.ظ

    با سلام، من پیغام روی دیزا گذاشتم و با ۴۱۴ هم فعال کردمش ولی الان وقتی از بیرون زنگ میزنه پیغام پخش میشه ولی وقتی عدد ۱ یا ۲ یا ۳ یا …. مربوط به بخشهای مختلف رو میزنی هیچ جا وصل نمیشه . میشه بگید کجای دستگاه ۸۲۴ با تلفن ۷۷۳۰ باید تعریف کنم که منظور از ۱ مثلا خط داخلی ۱۰۷ هستش و الی اخر

  24. 45
    روحبخش
    آذر ۱۲, ۱۳۹۲ — ۹:۳۷ ق.ظ

    سلام
    دستگاه سانترال ۸۲۴ دارم و شخصی برامون نصبش کرده پسورد دیفالتش رو عوض کرده. چطوری میتونم پسوردش رو ریست کنم؟؟؟

    ممنون

    • 46
      مدیر
      آذر ۱۲, ۱۳۹۲ — ۱۱:۱۴ ق.ظ

      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.

  25. 48
    مهدی
    آذر ۱۳, ۱۳۹۲ — ۱۱:۱۸ ق.ظ

    سلام من دستگاه KX-TES824 رو دارم . اگر بخواهم از بیرون مستقیم به داخلی مورد نظر متصل شویم باید چی کار کنم ؟فقط ۲ خط شهری داریم .

  26. 50
    رضا
    آذر ۱۸, ۱۳۹۲ — ۲:۱۳ ب.ظ

    با عرض سلام وخسته نباشید
    یه دستگاه tes824دارم
    سه خط شهری وهشت خط خروجی
    اما میخوام یه خط شهری و چهار خط خروجی رو افزایش بدم
    چه کارتی نیاز دارم

  27. 52
    سخنور
    دی ۱۱, ۱۳۹۲ — ۱:۳۴ ب.ظ

    با سلام
    بنده ۳ خط ورودی آنالوگ دارم و نیاز به ۵ تا خروجی هم دارم. می خواستم بدونم از چه مدل سانترالی باید استفاده کنم و اگر بخواهم این سانترال کار تلفن گویا(انتخاب یکی از ۵ خروجی با فشردن شماره مورد نظر) انجام شود، نیاز به قطعه دیگری هم وجود دارد.در ضمن من در حال حاضر یک گوشی ۳۲۸۲ پاناسونیک هم دارم.
    با تشکر

    • 53
      مدیر
      دی ۱۵, ۱۳۹۲ — ۵:۴۱ ب.ظ

      بله این جواب کار شما را می دهد اگر زنگ خور شرکتتان زیاد نباشد سیستم گویا خود دستگاه جواب گو هست وگرنه باید یک کارت دیزا تهیه کنید تا همزمان ۳ خط شهری شما را ساپورت کند

  28. 54
    امیر
    دی ۱۱, ۱۳۹۲ — ۲:۳۹ ب.ظ

    سلام ایا نرم افزار فارسی برای خود دستگاه وجود داره که زبانه داخلی دستگاه رو فارسی کنه

    • 55
      مدیر
      دی ۱۴, ۱۳۹۲ — ۲:۳۶ ب.ظ

      نرم افزار های کاربردی این مدل به شکل فارسی هستند ولی نرم افزار مربوط به برنامه ریزی زبان فارسی نداره

  29. 56
    کوروش
    دی ۲۵, ۱۳۹۲ — ۷:۰۰ ق.ظ

    سلام بر شما و همکاران عزیزتون میخاستم بدونم بعد از ریست کردن دستگاه سانترال ۸۲۴ آیا تنظیمات شماره های داخلی هم بهم می خوره

  30. 58
    دهقان
    دی ۳۰, ۱۳۹۲ — ۵:۰۲ ب.ظ

    ما یک موسسه داریم که دارای ۳ خط تلفنه می خواستیم به ۸تا ۱۰نفر خط داخلی بدیم پیشنهاد شم چیه ؟ و هزینه اش چقد میشه دستگه و تلفن هاش و غیره ؟ دستگاه هم به روز باشه نخواهیم بعد عوضش بکنیم …
    باتشکر

    • 59
      مدیر
      بهمن ۱, ۱۳۹۲ — ۹:۲۵ ق.ظ

      شما می توانید این دستگاه سانترال KX-TES824BX که دارای ۳ خط شهری و ۸ داخلی می باشد را تهیه کنید این دستگاه قابل افزایش به ۸ خط شهری و ۲۴ داخلی می باشد البته با تهیه کارت های مربوطه . از بابت قیمت هم باید با شماره فروشگاه تماس بگیرید.

  31. 60
    اکبر
    بهمن ۳, ۱۳۹۲ — ۱:۵۸ ب.ظ

    سلام.من از داخلی ۱۰۲ خط شهری رو با ۹ آزاد میکنم ولی شماره رو که میگیرم زنگ نمیخوره. ۰۰و۰ رو هم با کدهای ۳۰۲و۳۰۳و۶۰۱و۴۰۵ همونطوری که گفتید دقیقا انجام دادم

  32. 62
    رضا
    بهمن ۱۲, ۱۳۹۲ — ۵:۱۴ ب.ظ

    سلام دوستان خواهشمندم اگه دسترسی به آموزش فارسی کار با این دستگاه (KX-TES824)و کدهای مربوطه دارید برام ارسال کنید

  33. 64
    برزگران
    بهمن ۱۵, ۱۳۹۲ — ۸:۲۰ ق.ظ

    سلام . من تو شرکتم سانترال ۸۲۴ با ۲۴ داخلی نصب کردم ولی مسئول فنی ما رفته و تمامی کدها و امکانات و روشهای کددهی در دسترس ما نیست . لطفآ کمکمون کنید

    • 65
      مدیر
      بهمن ۱۵, ۱۳۹۲ — ۱۰:۰۴ ق.ظ

      اگر پسورد دستگاه را عوض نکرده باشد این مقاله ما را مطالعه کنید: آموزش کدهای کاربردی برای برنامه ریزی سانترال TEM,TES با تلفن ۷۷۳۰ پاناسونیک در غیر این صورت باید دستگاه خود را ریست کنید برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.
      .ولی به نظر من بهتر است یک نصاب به خدمتتان برسد.

  34. 66
    رضائی
    بهمن ۱۸, ۱۳۹۲ — ۹:۲۲ ب.ظ

    با سلام
    بنده کارت توسعه ۶ به ۱۶ دستگاه سانترال از نوع TES824 را اضافه نمودم.
    قبل از اضافه کردن کارت مذکور، Forward یکی از داخلی ها از طریق خط شهری به یک شماره، بدون مشکل انجام می شد ولی بعد از اضافه شدن کارت ۶ به ۱۶ بصورت سخت افزاری و انجام تنظیمات اولیه بصورت نرم افزاری از طریق نرم افزار KX-TE manetenance Console در هنگام Forward، خط دوم سانترال برای شماره گیری آزاد می شود ولی پس از چند ثانیه هر دو خط قطع می گردد.
    خواهشمند راهنمایی از جنابعالی هستم.

  35. 68
    علی
    بهمن ۲۴, ۱۳۹۲ — ۹:۳۰ ق.ظ

    با سلام
    ما یک سانترال tes824 داریم که ۸ شهری و ۱۸ داخلی فعال داره ولی به ۱۴ داخلی جدید نیاز داریم . آیا راهی هست که یک tes824 جدید به یک کارت ارتقا بخریم و این ۲ دستگاه رو به هم وصل کنیم. به طوری که داخلی های هر دو دستگاه به نهوی به هم مرتبط باشند.

  36. 70
    عصر ارتباطات
    بهمن ۲۹, ۱۳۹۲ — ۶:۰۸ ب.ظ

    سلام
    ما یک تلفن مرکزی tes824 و سه عدد تلفن ۷۷۳۰ داریم میخواهیم یکی از تلفنها بصورت منشی کار کند و بقیه تنها از طریق منشی به خطوط شهری وصل باشند.(یعنی وقتی زنگ میخوره تلفن منشی به بقیه اتاقا وصل کنه)

    راهنمایی میخواستم
    ممنون

  37. Pingback: پاناسونیک | آموزش نحوه ارتقا ورژن تلفن سانترال سری TES/TEM 824

  38. 73
    اسکندری
    اسفند ۸, ۱۳۹۲ — ۳:۵۹ ب.ظ

    با سلام
    الان نزدیک به سه تا از خطوط داخلی ما یک طرفه شدن و ما نمیتونیم از این خطوط استفاده کنیم چون زنگ میخورند ولی نمتونیم زنگ بزنیم(به داخلی وشهری).لطفا راهنمایی کنید. با تشکر اسکندری

  39. 75
    حمید
    اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ — ۲:۳۷ ب.ظ

    سلام
    آیا برای یک دفتر نمایندگی بیمه با ۳ خط شهری و ۳ تلفن داخلی و یک فکس این سیستم مناسب است؟ البته امکان افزایش خطوط شهری تا یک سال آینده وجود دارد.
    آیا بجز دستگاه سانترال و ۳ گوشی مربوطه تجهیزات دیگری هم باید خریداری کنم؟
    آیا امکان ارائه خدمات شما برای من که در گنبد کاووس گلستان هستم وجود دارد؟
    متشکرم

    • 76
      مدیر
      اسفند ۲۰, ۱۳۹۲ — ۵:۳۸ ب.ظ

      بله این دستگاه برای شما مناسب می باشد
      شما ۱ دستگاه سانترال + ۱ عدد گوشی اپراتور + ۲ عدد گوشی معمولی
      بقیه امکانات بستگی به خودتان دارد= کارت کالرآیدی+کارت دیزا+ موزیک پشت خط + بکاب باطری و …
      بله برای گنبد کاووس هم همکار داریم

  40. 77
    amir
    اسفند ۲۱, ۱۳۹۲ — ۱۱:۴۳ ق.ظ

    سلام
    من دو دستگاه سانترال دارم و میخوام با هم یکی بشه
    میشه کمک کنید

  41. 79
    سروش
    اسفند ۲۸, ۱۳۹۲ — ۱۱:۵۵ ق.ظ

    سلام دستگاه سانترال من HX-TES824 خروجیهاش نصب شدن اما تلفن هام صدا ندارن اما بگم که بوق دارن. فقط از طریق چراغ چشمک زن گوشی تلفن مدل (KX-T7790) میفهمم زنگ میخوره.چراغیکه بالا سمت راست تلفن داره دائم روشنه.(قرمزه).
    میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟

  42. 81
    سهیل
    فروردین ۸, ۱۳۹۳ — ۳:۲۹ ق.ظ

    سلام موقغی که به تلفن
    جواب نمیدی همه گوشی ها زنگ میخوره میشه بجای همه گوشی ها انتقال داد به یک گوشی؟

  43. 83
    علی دهخدا
    فروردین ۱۴, ۱۳۹۳ — ۱۲:۲۹ ق.ظ

    سلام سال نو مبارک من تو کار برق وتلفن هستم میخواستم بدونم راهنمای کامل تمام کدهای سانترالهای پاناسونیک رو میتونم از کجا تهیه کنم تو اینترنت چند اگهی رو دیدم ولی اطمینانی نیستن ممنون میشم جواب من رو بدیدلطفا هزینه رو هم برام بفرستید دهخدا از بیرجند ۰۹۱۵۱۶۰۸۸۶۰

  44. 85
    مصطفی شفیعی
    فروردین ۱۵, ۱۳۹۳ — ۴:۰۵ ب.ظ

    من ۵خط دارم ۳تلش وصله ولی ۲تاش معرفی نشده به سانترال ولی سیماش وصله لطفا راهنماییم کنید موبایل ۰۹۱۲۳۱۱۱۰۸۳ تلفن ثابت . با تشکر

  45. 87
    yuness
    فروردین ۱۸, ۱۳۹۳ — ۹:۱۹ ب.ظ

    با سلام
    لینک دانلود ها مشکل دارد

    لطفا چک نمایید.

    با تشکر

  46. 89
    کیومرث
    فروردین ۱۹, ۱۳۹۳ — ۵:۴۲ ب.ظ

    بادرود فراوان از سایت خوبتون.لطفا قیمت سی دی پکیج های اموزش فارسی سانترال های tda100.tde100 چقدر میشه !
    با تشکر

  47. 91
    مهدی بادفیروز
    فروردین ۲۲, ۱۳۹۳ — ۹:۵۹ ق.ظ

    سلام من میخواهم برای یک هتل سانترال نصب کنم که دارای ۱۰خط شهری است و۵۰خط داخلی پیشنهاد شما چه مدلی است وقیمت ان چقدر است و برای نصب ان خود شما تشریف میاورید هپو هزینه ان چقدر است لطفا ایمیل کنید و یک شماره تماس بدهیدممنون.

  48. 93
    محمودرضا بهمن پور
    فروردین ۲۹, ۱۳۹۳ — ۱:۵۰ ب.ظ

    سیستم دیزا را فعال کردم ولی جواب نمیگیرم لطفا راهنمایی کنید با تشکر.

    • 94
      مدیر
      فروردین ۳۱, ۱۳۹۳ — ۵:۱۸ ب.ظ

      دوست عزیز خیلی از مشتری در مورد سیستم دیزا از ما سوال می کنند به خاطر طولانی و سخت بودن مراحل برنامه ریزی دیزا ما پیشنهاد می کنیم یکی از همکاران نصاب این کار را برای شما انجام دهند تا مشکلی پیش نیاید

  49. 95
    محمود تدین
    اردیبهشت ۱, ۱۳۹۳ — ۳:۴۹ ب.ظ

    سلام برای اژانس ۴خط شهری داریم از چه سانترالی استفاده کنیم؟

  50. 97
    amir reza
    اردیبهشت ۳, ۱۳۹۳ — ۲:۴۵ ب.ظ

    سلام خسته نباشید
    من یک سانترال tes824 گرفتم بعد ۳ تا خط بهش وصل کردم و با اینکه خط ۳ را با کد ۴۰۰ فعال کردم این خط توی تمام گوشی ها میاد به غیر از گوشی منشی )۱۰۱( می خواستنم ببینم چطور می شه زنگ خور خط ۳ را فعال کرد ؟ چرا این خط توی گوشی منشی نمیاد؟ ممنون

  51. 99
    amir reza
    اردیبهشت ۴, ۱۳۹۳ — ۱۱:۳۹ ق.ظ

    ممنون ، این کار انجام دادم ولی وقتی گوشی را بر می دارم و دکمه خط ۳ را روی تلفن منشی می زنم روی ال سی دی کلمه night mode را نشان می دهد وقتی هم که همین کار را بدو برداشتن گوشی انجام می دم روی ال سی دی ۷۲۸ # نمایش میده، اگر لطف کنید راهنماییم کنید ممنون می شم

  52. 101
    محمد وطن خواه
    اردیبهشت ۵, ۱۳۹۳ — ۱:۱۶ ب.ظ

    سلام و عرض ادب

    من مدل tes824 -kx رو از شما خریداری کردم، متاسفانه خط ۳ کار نمیکنه و من سی دی برنامه رو گم کردم.

    لطفا در صورت امکان همکاری فرمایید

  53. 103
  54. 104
    یوسفی
    اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ — ۴:۵۰ ب.ظ

    با سلام
    کد تغییر پیغام گیر سانترال kx-tes824 رو می خواستم
    با تشکر

    • 105
      مدیر
      اردیبهشت ۹, ۱۳۹۳ — ۵:۱۹ ب.ظ

      اگر شما سیستم دیزا دارید و فقط می خواهید صدای دیزا را تغییر دهید اول از داخلی ۱۰۱ : دکمه PROGRAM بعد عدد۹ ،۱ ، ۱ را زده و بعد از شنید بوق گوشی دهنی را برداشته و صدای خود را گذاشته و در آخر STORE را بزنید.

  55. 106
    یوسفی
    اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۳ — ۸:۰۰ ق.ظ

    با تشکر از جواب مفیدتون
    یک سوال دیگر : ۲ تا پیغام روز و شب روی سیستم هست . آیا هر دو پیغام با این کد تغییر می کند ؟

  56. 108
    محمدی
    اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۳ — ۷:۴۳ ق.ظ

    با سلام
    من یک دستگاه ۸۲۴ دارم و ۸ تا خط متصل به دستگاه است اما ۶ خط دارای پیغام گیر است چطور می تونم ۲ خط دیگر را هم به پیغام گیر متصل کنم .

  57. 110
    وحید
    اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۳ — ۱۱:۳۳ ق.ظ

    درود

    دستگاه سانترال ما مدل KX-TDA200 هست و خطوط ۱۰۱ و ۱۰۲ و ۱۰۴ دارای تلفن مدیریتی پاناسونیک هستند یعنی KX-T7730. یک دستگاه تلفن پاناسونیک مدل KX-T7030X موجود هست که فقط روی این خطوط کار میکنه و در بقیه داخلی ها که تلفن های دیجیتال معمولی هستند بوق ندارد.
    سوال بنده این هست که ۱- چطور میشه این تلفن رو روی یک داخلی که قبلا تلفن معمولی داشته فعال کرد.(مثلا داخلی ۱۴۰)
    ۲- نحوه اضافه کردن یک داخلی جدید چطور هست؟ (منظور تعریف یک داخلی جدید و اضافه کردن یک تلفن به دستگاه)

    با سپاس از زحمات شما

    • 111
      مدیر
      اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۳ — ۱۱:۵۴ ق.ظ

      دوست عزیز اولا سوال سانترال TDA200 رو در سانترال TES824 نمی پرسن
      در ضمن گوشی سانترال ۷۷۳۰ هایبرید می باشد یعنی برای دستگاه سانترال کارت هابرید گذاشته شده و فقط شما می توانید گوشی هایبرید بگذارید برای استفاده از گوشی های معمولی باید کارت آنالوگ در دستگاه بگذارید تا بتوانید استفاده بکنید

  58. 112
    موسی الرضا
    خرداد ۲, ۱۳۹۳ — ۵:۱۱ ب.ظ

    سلام دوست عزیز
    وقت بخیر

    قیمت سانترال TES824 را به همراه قیمت گوشی های سانترال می خواستم ؟

  59. 114
    hasan ziaei
    خرداد ۷, ۱۳۹۳ — ۸:۲۴ ق.ظ

    با سلام در مورد UCD بیشتر توضیح دهید و چگونه تماسها انتقال میابد .ممنون

  60. 116
    اکبر
    خرداد ۷, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۵ ب.ظ

    سلام.از پاسخ های واضح شما تشکر مینمایم.من یه خط شهری روی دستگاه دارم.وقتی که از بیرون کسی زنگ میزنه گاهی وقتا که گوشی رو برمیداریم تلفن اشغال میشه. یعنی همیشه اینطور نمیشه .بعضی وقتا قبل از برداشتن گوشی خط اشغال میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • 117
      مدیر
      خرداد ۸, ۱۳۹۳ — ۱۰:۱۸ ب.ظ

      سلام
      همچین مشکلی به سختی پیش می آید اگر این مشکل شما را اذیت می کند باید دستگاه سانترال خود را توسط یک نصاب سانترال ریست کنید و دوباره برنامه ریزی کنید

  61. 118
    اکبر
    خرداد ۱۰, ۱۳۹۳ — ۹:۱۳ ب.ظ

    دستگاه رو ریست کردم.ولی باز همونطوری هست.از طریق دکمه nor/clr و reset داخل دستگاه.من خودم برای یه شرکت نصب کردم یعنی نصابشون بودم .تا حالا همچنین مشکلی ندیدم

    • 119
      مدیر
      خرداد ۱۱, ۱۳۹۳ — ۹:۱۵ ق.ظ

      سلام
      امکان دارد پسورد دستگاه شما را فردی که دستگاه را برایتان نصب کرده عوض کند، شما ۲ کار می توانید انجام دهید به فردی که سانترال را برایتان نصب کرده زنگ زده و پسورد دستگاه را بگیرید و اگر امکان دسترسی نداشته باشید باید کلا یک بار دستگاه را ریست کنید.
      نکته اگر دستگاه را ریست کنید کلیه برنامه های سانترال از بین می رود و باید دوباره برنامه ریزی شود.
      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.
      موفق باشید

  62. 120
    محمد
    خرداد ۱۵, ۱۳۹۳ — ۱۰:۳۲ ق.ظ

    سلام
    ممکنه هزینه نصب kX-TES824 را بانضمام مبلغ خرید سانترال مذکور بفرمایید.
    آیا حتما حضور نصاب الزامیست یا فرد فنی عالم به علوم مخابرات هم توانایی نصب این مدل را دارد؟
    متشکرم
    با احترام فراوان

  63. 122
    مجید
    خرداد ۲۴, ۱۳۹۳ — ۵:۱۰ ب.ظ

    سلام
    خواستم سوال کنم آیا ممکنه سانترال رو جوری تنظیم کرد که اگر کسی از بیرون با یکی از خطوط شهری ما تماس گرفت و اون خط اشغال بود تماسش به خط دیگون منتقل بشه

  64. 124
    بهراد
    خرداد ۲۵, ۱۳۹۳ — ۸:۵۴ ب.ظ

    سلام
    ممنون ازسایت خوبتون ما تازه سانترال خریداری کردیم و نصاب برامون با کارت کالر آیدی نصبش کرده حالا مشکل اینه که شماره ی تماس گیرنده ها بغیراز گوشی اپراتورکه ۷۷۳۰ هست رو دیگر گوشیها نمایش داده نمیشه آیا راه حلی برای این مشکل هست یانه؟
    قبلا از راهنمایی تون متشکرم

    • 125
      مدیر
      خرداد ۲۶, ۱۳۹۳ — ۵:۵۴ ب.ظ

      سلام
      بله راهی هست شما می توانید با مطالعه مقاله آموزش کدهای کاربردی برای برنامه ریزی سانترال TEM,TES با تلفن ۷۷۳۰ پاناسونیک نحوه ورود به برنامه ریزی سانترال را بدانید بعد کد ۶۲۸ را وارد کنید سپس ۲ بار SP-PHONE را بزنید برای داخلی هایی که گوشی معمولی هست را ENABLE کنید و در آن دکمه STORE را بزنید

  65. 126
    بهراد
    خرداد ۲۹, ۱۳۹۳ — ۸:۱۸ ب.ظ

    سلام خیلی ممنون ومتشکرم مشکل کالر آی دی مون حل شد یه سوال دیگه هم داشتم جزوه یا برنامه ی فارسی در رابطه با این سانترال موجود هست که زیاد مصدی اوقات جنابعالی و همکاراتون نشیم
    با سپاس

  66. 128
    مهرداد
    تیر ۹, ۱۳۹۳ — ۱۱:۵۳ ق.ظ

    سلام
    می خواستم برای واحد اتفاقات برق کردستان از تلفن سانترال استفاده کنم ۲خط شهری-۴ خط ۱۲۱ (شماره تلفن های ضروری ۸رقمی) و۲ خط داخلی -سوالی که داشتم خدمتتون اینه که این تلفن سانترال علاوه بر خطوط شهری و داخلی شماره های ضروری مثلا ۱۲۱ ها رو هم ساپورت میکنه یا نه-ممنون از راهنماییتون

  67. 130
    سیدعلی حسینی
    تیر ۱۳, ۱۳۹۳ — ۶:۰۱ ب.ظ

    بسم الله
    سلام
    برای یک مرکز فرهنگی آموزشی کوچک در حال حاضر تک خطه
    چه دستگاهی را پیشنهاد می کنید+قیمت
    بین سه تا چهار واحد
    باسپاس

    • 131
      مدیر
      تیر ۱۴, ۱۳۹۳ — ۱۰:۴۲ ق.ظ

      سلام
      دوست عزیز شما باید دقیقا مشخص کنید چند تا خط شهری و چند تا داخلی می خواهید داشته باشد
      در ضمن شما می توانید از تب فروش درخواست پیش فاکتور را پر کنید

  68. 132
    حمید
    تیر ۱۵, ۱۳۹۳ — ۷:۲۰ ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید . من میخوام فایل مربوط به کنسول برنامه رو دانلود کنم … اما متاسفانه لینک دانلود خرابه ! میشه رسیدگی کنید ؟

  69. 134
    مهرداد
    تیر ۱۸, ۱۳۹۳ — ۹:۴۸ ب.ظ

    سلام میخواستم بدونم با دستگاه tem824 میشه که فقط یک خط ورودی داره همزمان ۴ نفر صحبت کنن

  70. 136
    مهدی
    تیر ۳۱, ۱۳۹۳ — ۱۰:۴۶ ق.ظ

    با سلام .ما یه دستگاهtes824داریم که با کارت ۶به ۱۶ کردیم و۲تا کارت کلر ایدی روش نصب کردیم ولی شماره هارو نشون نمی ده تمام داخلی ها رو هم اکتیو کردم .اگه راهنمای کنید ممنون میشم

  71. 138
    مهدی پور
    مرداد ۳, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۵ ب.ظ

    با سلام . یک دستگاه TES824 داریم که بنده متوجه شدم وقتی یک نفر از بیرون تماس می گیرد و به فرض مثال به CO1 وصل شده و در حال شنیدن پیغام (OGM) می باشد فرد دومی که از بیرون به فرض مثال با خط CO2 تماس می گیرد فقط بوق مخابرات را می شنود و به مرحله OGM هم نمیرسد و این برای نفرات بعدی نیز که از بیرون تماس می گیرند صدق میکند تا زمانی که همان فردی اولی که در حال شنیدن OGM بوده به یکی از خطوط داخلی وصل و یا کلا خط را قطع نماید. لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون

    • 139
      مدیر
      مرداد ۱۳, ۱۳۹۳ — ۱۰:۲۲ ب.ظ

      سلام
      شما باید یک کارت دیزا اضافه تهیه کنید یا اگر هزینه برایتان مهم نیست یک صندوق صوتی تهیه کنید جهت اطلاع از قیمت با پاناسونیک تماس بگیرید

  72. 140
    مهدی
    مرداد ۵, ۱۳۹۳ — ۷:۵۲ ب.ظ

    سلام من فایل ارتقا ورژن رو دانلود کردم ولی نمی تونم رو سیستم نصب کنم لطفا راهنمایی کنید

  73. 142
    مجید
    مرداد ۲۶, ۱۳۹۳ — ۱۲:۳۰ ب.ظ

    متاسفانه فایل نرم افزار و درایور که گذاشتین ایراد داره. دانلود مشکل داره .لطفا چک بفرمایین

  74. 144
    معتقد
    شهریور ۷, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۷ ب.ظ

    در حال حاضر سیستم کابل کشی مناسب برای سانترال در مجموعه ما وجود دارد. (تک زوجی برای داخلی های معمولی و دو زوجی برای داخلی های مدیریتی)

    برای خرید و خدمات نصب چه پیشنهادی دارید؟
    ۱٫ قطعات مورد نیاز سیستم را از شما خریداری کنیم و جداگانه با یک نصاب قرار نصب بگذاریم؟
    ۲٫ خرید و خدمات نصب همراه با هم از شما دریافت شود؟

    • 145
      مدیر
      شهریور ۸, ۱۳۹۳ — ۹:۰۵ ق.ظ

      سلام
      شما می توانید از طریق سایت در قسمت فروش تب پیش فاکتور رو پر کنید(یعنی تعداد خط شهری ، تعداد داخلی و …)را مشخص کنید تا برایتان پیش فاکتور ارسال شود که در صورت موافقت اجناس را خریداری کرده و در مورد نصب هم همکاران شماره نصاب را به شما خواهند داد

  75. 146
    معتقد
    شهریور ۷, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۸ ب.ظ

    آیا استفاده از دستگاه های TEM یا TES محدودیتی برای استفاده از تلفن های مدیریتی فراهم می آورد؟

    (فرض بر این است که کابل کشی مطابق با استاندارد انجام شده است)

  76. 148
    یاسر
    شهریور ۱۲, ۱۳۹۳ — ۷:۵۲ ب.ظ

    سلام من یه چاپخونه با دو خط تلفن دارم و فقط چهار خط داخلی میخوام ارزونترین دستگاه و قیمتشو برام ارسال میکنید

  77. 150
    فرزین
    شهریور ۱۴, ۱۳۹۳ — ۱:۴۳ ب.ظ

    با سلام.آیا به سیستم سانترال TES824 گوشی بیسیم وصل میشود؟ چه مدلی؟؟

  78. 152
    moradi
    مهر ۹, ۱۳۹۳ — ۳:۴۳ ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    عذر خواهم فایل مربوط به نرم افزار سانترال به pc رو برای سانترال مدل TES824 میخواستم.بنده یک سانترال و دو گوشی اپراتور پاناسونیک تهیه کردم.

  79. 154
    احسان جعفری
    آبان ۲, ۱۳۹۳ — ۱۱:۰۲ ب.ظ

    سلام خسته نباشید من دستگاه kx-tes824 رو دارم ولی با چند تا مشکل
    اول اینکه وقتی از بیرون با هر خط شهر تماس میگیرم هم تلفن مدیریتی و هم تلفن های داخلی ساده با هم زنگ میخورن
    و دوم اینکه چطور میشه تلفن های معمولی خط شهری رو برای خودشون آزاد کنن و شماره مستقیم بدون دخالت منشی بگیرن؟ با عدد ۹ نشد.

  80. 157
    میر
    آبان ۴, ۱۳۹۳ — ۱۰:۱۳ ق.ظ

    tem824-برای فوروارد کردن تماسی که به یه داخلی – دستگاه تلفن معمولی -وصل شده فردی که داخلی را جواب داده چکار کند

  81. 159
    محمد
    آبان ۱۴, ۱۳۹۳ — ۹:۲۰ ق.ظ

    با سلام
    یک داخلی جدید در شرکت اضافه کرده ایم و میخواهیم همانند داخلی های دیگر که مثلاً کسی که از بیرون تماس میگیرد و با فشردن دکمه ۲ به داخلی ۱۰۲ وصل می شود با فشردن دکمه ۷ به داخلی مورد نظر وصل شود، نحوه کار به چه شکل است

  82. 161
    محمد
    آبان ۱۴, ۱۳۹۳ — ۹:۴۱ ق.ظ

    با سلام
    نحوه تغییر و تعویض منشی تلفنی ogm به چه نحو است
    با تشکر

    • 162
      مدیر
      آبان ۱۷, ۱۳۹۳ — ۵:۲۶ ب.ظ

      برای تغییر صدای دیزا از داخلی ۱۰۱
      برای ضبط پیغام PROGRAM را زده بعد عدد ۹ + ۱ + ۱ (۹۱۱)را زده و گوشی را برداشته ،پیغام خود را گذاشته و بعداز ضبط STORE را بزنید.
      برای شنیدن مجدد پیغام گذاشته شده PROGRAM را زده بعد عدد ۹ + ۲ + ۱ (۹۲۱)را زده به صدا گوش کنید.

  83. 163
    حمید
    آبان ۱۶, ۱۳۹۳ — ۹:۳۳ ب.ظ

    با سپاس فراوان
    تعیین زمان قطع و وصل خط شهری در سانترال tes824 چگونه میباشد.
    زمانیکه فردی تماس میگیرد وتماس خود را قطع می کند مدت ۲۰ ثانیه زمان میبرد تا خط شهری مجددا آماده به کار شود به عبارت دیگر سانترال بعد از قطع تماس ۲۰ ثانیه خط را اشغال نگه میدارد.
    سانترال در حالت دیزا میباشد.
    با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

  84. 165
    حمیدرضا
    آبان ۲۲, ۱۳۹۳ — ۱۱:۲۰ ق.ظ

    درود
    ما یک دستگاه TES824 داریم. زمانی که موزیک انتظار (HOLD) رو روی حالت اکسترنال تنظیم می کنیم و یک دستگاه MP3 Player به سانترل متصل می کنیم با اینکه صدای خروجی MP3 Player در ماکزمیم مقدار هست صدای موزیک پخش شده توسط سانترل برای شخصی که پشت خط هست خیلی ضعیف هست.
    آیا محلی برای تنظیم بلندی صدا وجود دارد!؟
    ممنون میشم بفرمایید چطور میشه این مشکل رو حل کرد.

    با سپاس از وقتی که برای پاسخ به سوال میگذارید.

  85. 167
    جواد
    آذر ۹, ۱۳۹۳ — ۸:۲۱ ق.ظ

    سلام مهندس ما دو عدد سانترال ۸۲۴ داریم در دو شرکت و دو طبقه مختلف که قبلا از طریق اخرین جک ،جک ۱۶ به هم وصل شده بودن یعنی جک ۱۶ سانترال اول به جک ۱۶ سانترال دوم ، و هر لحضه که نیاز بود با گرفتن شماره ۴۸ و داخلی مربوطه در سانترال دوم ارتباط برقرار میشد و به داخلی های شرکت دوم دسترسی پیدا میکردیم ، در حال حاضر این پروگرام بهم خورده لطفا راهنمایی کنید برای پروگرام مجدد از چه کدی باید استفاده کنم ؟ با تشکر

  86. 169
    جواد
    آذر ۱۱, ۱۳۹۳ — ۹:۲۰ ب.ظ

    یه سوال دیگه من نمیتونم چیزی دانلود کنم از سایت یعنی روی تب دانلود و روی لینک دانلود که کلیک میکنم مجددا یه صفحه از سایتتون باز میشه ، لطفا راهنمایی کنید

  87. 171
    سعید
    آذر ۱۶, ۱۳۹۳ — ۱۰:۰۶ ب.ظ

    سلام و درود بر مدیر عزیز
    من تازه به عرصه نصب سانترال وارد شدم
    ممنون میشم راهنماییم کنید که کدهای مدل های مختلف سانترال رو از کجا دانلود کنم، به عنوان مثال tes824
    ممنون

  88. 173
    رسول
    دی ۳, ۱۳۹۳ — ۲:۳۰ ب.ظ

    سلام قصد دارم پیام سیستم سخنگو (منشی) را تغییر دهم اما اطلاعاتی در این زمینه ندارم.
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.

  89. 175
    مفاخر
    دی ۲۹, ۱۳۹۳ — ۱۲:۳۰ ب.ظ

    باسلام و تشکر فراوان-بنده با استفاده از کد ۴۰۸ تماسهای خط شهری ۱ رو برای داخلی ۱۰۱ فعال کردم اما وقتی از بیرون کسی زنگ میزنه داخلی ۱۰۱ زنگ نمیزنه(البته هیچ داخلی دیگه هم زنگ نمیخوره)و طرف فکر میکنه کسی نیست گوشی جواب بده!!
    لطفا راهنمایی بفرمایین

  90. 177
    مهرداد نوری
    بهمن ۱, ۱۳۹۳ — ۵:۵۱ ب.ظ

    درباره تغییر پیام ضبط شده(منشی تلفنی)لطفا توضیح بدید . ممنون

    • 178
      مدیر
      بهمن ۲, ۱۳۹۳ — ۱۱:۴۰ ق.ظ

      سلام
      شما از داخلی ۱۰۱ = دکمه PROGRAM بعد عدد ۹ ، عدد ۱ ، عدد ۱ را زده و گوشی دستی را برداشته و پیغام خود را ضبط و در آخر STORE را بزنید

  91. 179
    مصططفی خ
    فروردین ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱:۵۳ ب.ظ

    سلام. ما دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-t61610b داریم . بعضی از داخلی ها ، وقتی بهشون گوشی وصل می کنیم ، با زدن عدد ۹ ، صفر آزاد می شود . ولی پس از شماره گیری ، بوق اشغال می زند. میشه راهنمایی کنید چطوری این مشکل رو حل کنم ؟ ممنون میشم

  92. 181
    مصطفی س
    اردیبهشت ۳, ۱۳۹۴ — ۶:۲۰ ق.ظ

    سلام
    در سیستم ما یک سانترال ۸۲۴ و ۶ تلفن ۷۷۳۰ وجود داره و از دو روز پیش یکی از تلفن ها در حین مکالمه تماس قطع میشه و وقتی مراجعه کردم فهمیدم نور چراغ های مربوط به تلفن کم و زیاد میشه حتی با تعویض کابل و پورت سانترال و تلفن هم مشکل حل نشد میشه یه راهنمایی بکنید؟

  93. 183
    سهیل
    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴ — ۴:۵۲ ب.ظ

    درود بر شما من از ۸۲۴ استفاده میکنم و۳ دستگاه ۷۷۳۰ به به ان متصل است متاسفانه دو خط من مرتب کار میکند ولی زمانی که هر سه گوشی مکالمه شهری دارند گوشی سوم تداخل مکالمه دارند لازم به ذکر است این اتفاق از زمانی شروع شد که به دستگاه کارت دوخط شهری اضافه گردید یعنی دستگاه از ظرفیت کامل ان استفاده میشود از لطف شما ممنون هستم منتظر راهنمایی شما هستم

    • 184
      مدیر
      خرداد ۲۸, ۱۳۹۴ — ۱۱:۴۵ ق.ظ

      سلام
      اگر ۳ نفر همزمان صحبت کنند آنهایی که داخلی گوشی معمولی دارند همین مشکل پیش می کارید این سیستم دیفالت کارخانه است و کاری نمیشه کرد

  94. 185
    آرش
    اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۴ — ۸:۰۳ ب.ظ

    سلام. چند تا سوال دارم: وقتی کسی از بیرون زنگ می زنه بعد از چند زنگ اگه داخلی جواب نده همه تلفن ها زنگ می خورن. مشکل دیگش اینه که وقتی کسی زنگ میزنه و قطع می کنه. تلفن داخلی مورد نظر تا مدت طولانی همچنان زنگ می خوره. سوال سومم اینه که چطور میشه برای تلفن های معمولی صدای زنگ تماس های داخلی رو متمایز از تماس های خارجی کرد؟ قبلا از راهنماییتون تشکر می کنم.

    • 186
      مدیر
      مرداد ۱۸, ۱۳۹۴ — ۸:۴۳ ق.ظ

      سلام
      جواب ۱ : کد ۴۰۸ زنگ خور کلیه داخلی ها رو disable و فق داخلی ۱۰۱ باز باشه
      جواب ۲ : سیستم دیفالت سانترال همین است اگر در سیستم دیزا قرار دهید و زنگ بزنید و قطع کنید اتوماتیک زنگ می خورد کاری نمیشه کرد
      جواب ۳ : کد ۱۱۵ برای تغیر دادن آن می توانید زنگ مورد نظر را انتخاب کنید البته ۳ حالت دارد DOUBLE / SINGLE / TRIPLE و در آخر دکمه store را بزنید.

  95. 187
    amin
    خرداد ۱۷, ۱۳۹۴ — ۱۲:۱۳ ب.ظ

    سلام من این سانترالو نصب کردم ولی وقتی co3 رو میزنم ک تماس بگیرم co3 not assigned میده چ جوری باید فعالش کنم درضمن میخوام ب فکس وصل کنم باید مستقیم باشه خیلی ممنون

  96. 189
    فاروق
    تیر ۲, ۱۳۹۴ — ۱:۳۳ ب.ظ

    با سلام و درود
    برای مشاهده لیست تماسهای ورودی و خروجی خطهای شهری که به سانترال ۸۲۴ متصل هستند چه کار باید کرد ؟و در صورت نیاز به قطعات اضافی برای این منظور قیمت آن را بفرمایید.با سپاس بی پایان

  97. 191
    مجتبی کیوان نیا
    تیر ۵, ۱۳۹۴ — ۱۱:۳۶ ق.ظ

    سلام
    من سوال یا کاری ندارم فقط خواستم از مدیر سامانه به خاطر پاسخ ها در اسرع وقت تشکر کنم .

    دمت گرم – مرسی

  98. 192
    محمدرضا
    تیر ۱۵, ۱۳۹۴ — ۶:۴۲ ب.ظ

    با سلام
    آقا من یه سانترال tes824 دارم با دو تا خط شهری و ۱۶ تا داخلی،وقتی یکی از داخلیها با گرفتن۹ خطی رو تصاحب میکنه داخلی بعدی نمیتونه با وجود آزاد بودن خط دوم اون و تصاحب کنه و بعد از گرفتن ۹ بوق اشغالی میشنوه لطفا راهنمایی کنید

  99. 194
    كامران
    تیر ۲۴, ۱۳۹۴ — ۷:۱۴ ق.ظ

    سلام
    کد دستگاه را فراموش کردم نحوه ریست کردن کد را بفرمایید؟

    • 195
      مدیر
      تیر ۳۰, ۱۳۹۴ — ۴:۱۵ ب.ظ

      سلام
      برای ریست کردن کلی دستگاه، در دستگاه را باز کرده و طبق این عکس دکمه NOR/CLR را در حالت CLR قرار دهید در این حالت چراغ دستگاه به حالت چشمک روشن و خاموش می شود حالا با یک بار زدن دکمه RESET، سرعت چشمک دستگاه افزایش خواهد یافت ، بعد از ۵ ثانیه دکمه NOR/CLR را به حالت NOR (نرمال) برمی گردانید. برای اطمینان از ریست شدن دستگاه سانترال خود به گوشی اپراتور مراجعه کنید تمام تنظیمات از جمله تاریخ و ساعت ریست شده است.

  100. 196
    مصطفی
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۲:۰۹ ب.ظ

    با سلام
    برای اینکه ۲ تا از خط های شهری فقط ورودی باشند باید چیکار کرد؟؟

  101. 198
    پورجعفر
    مرداد ۲۵, ۱۳۹۴ — ۹:۲۱ ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید میخواستم لطف نموده نحوه فعال نمودن سیستم گویای خود دستگاه را توضیح دهید بدون اینک بخواهیم از Disa استفاده نمائیم.
    با تشکر

  102. 200
    سلمان شعبانی
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۴ — ۹:۱۰ ب.ظ

    سلام
    آیا میشود که برنامه ریزی سانترال ۸۲۴ را از طریق کامپیتر انجام داد.؟ لطفا نرم افزار آن را معرفی کنید .با تشکر

  103. 202
    فاروق
    شهریور ۲۹, ۱۳۹۴ — ۱۲:۵۳ ب.ظ

    سلام و عرض ادب و تشکر از شما بابت مطالب مفیدتون
    برای وصل کردن یک تماس از بیرون به داخلی با استفاده از دکمه transfer انجام میشه حالا سوال بنده این هست که چطوری یک داخلی که به منشی زنگ زده را به یک شماره موبایل یا یه شماره شهری وصل کرد بدون قط کردن اون داخلی؟
    ممنون از راهنماییتون

  104. 204
    علی
    شهریور ۳۱, ۱۳۹۴ — ۱۲:۵۰ ب.ظ

    سلام
    کد ضبط پیغام گیر؟

    • 205
      مدیر
      مهر ۱۸, ۱۳۹۴ — ۱۰:۱۰ ق.ظ

      سلام
      از داخلی ۱۰۱
      برای ضبط پیغام PROGRAM را زده بعد عدد ۹ بعد ۱ بعد ۱ را زده و گوشی را برداشته و بعداز ضبط STORE را می زنیم. ضبط پیغام بیشتر از ۳۰ ثانیه نباشد.
      برای شنیدن مجدد پیغام گذاشته شده PROGRAM را زده بعد عدد۹ بعد ۲ بعد ۱ را زده به صدا گوش کنید.
      ولی در کل پیشنهاد می شود به دلیل پیچیدگی مراحل فعال سازی یک نصاب این کار را برای شما انجام دهد تا دستگاه تان دچار مشکل نشود.

  105. 206
    امیر
    مهر ۲۷, ۱۳۹۴ — ۲:۰۷ ب.ظ

    سلام با چه کدی میشه وقتی با گوشی معمولی داخلی ۹ رو ازاد که می کنه در صورت اشغال بودن بره روی یه خط دیگه ممنون

  106. 208
    حامد
    آذر ۱۱, ۱۳۹۴ — ۲:۵۳ ب.ظ

    سلام با چه کدی میشه وقتی با گوشی معمولی داخلی ۹ رو ازاد که می کنه در صورت اشغال بودن بره روی یه خط دیگه فرمودید ه جای ۹ عدد ۸۱ و ۸۲ و ۸۳ …. رو بزنید اما بعضی داخلی ها میشوند اما بعضی ها فقط ۸۱ یا ۸۳ را پوشش میدهند ومثلا ۸۲ را میزنم
    اشغال میزنه و پیغام co not assigned را میدهد در صورتی که با یک داخلی دیگر ۸۲ کار میکنه متشکر میشم اگه راهنمایی بفرمایید

  107. 210
    افشین
    دی ۹, ۱۳۹۴ — ۶:۰۵ ب.ظ

    سلام
    من دستگاه پاناسونیک tes824 دارم
    صدای تلفن گویا رو تعویض کردم
    حالا می خواهم اعداد را به داخلی ها اختصاص بدهم
    مثلاً ۱ برای ۱۰۲
    مثلاً ۲ برای ۱۰۵
    و همچنین اگر ۱۰۲ جواب نداد برود روی ۱۰۳ یا هر داخلی که بخواهم
    می خواستم بدونم با چه کدی باید تعریف کنم
    ممنون می شم راهنمایی کنید

  108. 212
    محمد
    فروردین ۸, ۱۳۹۵ — ۵:۰۴ ب.ظ

    با سلام من ۵ خط شهری دارم و ۱۰ تا هم داخلی ولی جدیدا یکی از خطای شهریم به منشی وصل نمیشه و از روی خود گوشی پاناسونیک هم بوق ندارم بنظرتون مشکل از چی هستش؟ خط ۵ و ۲ به نشی وثل نمیشن روی گوشی هم بوق ندارن

    • 213
      مدیر
      فروردین ۱۱, ۱۳۹۵ — ۱۲:۵۹ ب.ظ

      سلام
      ۲ حالت وجود دارد
      ۱- خط های مورد نظر رو از سانترال جدا کرده و مستقیم به تلفن وصل کنید اگر سالم بودن
      ۲- در کد ۴۰۰ برای خط شهری احتمالا no connect شده به حالت connect برگر دانید

  109. 214
    فرامرز عبدی
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۵ — ۲:۴۶ ب.ظ

    لطفا فرق های tes , tem 824 , و قیمت هر یک رو میفرمایید ؟

    • 215
      مدیر
      مهر ۷, ۱۳۹۵ — ۱۰:۵۰ ق.ظ

      سلام
      TES824 ظرفیت اولیه ۳ خط شهری + ۸ تا داخلی
      TEM824 ظرفیت اولیه ۶ خط شهری + ۱۶ تا داخلی
      در مورد قیمت لطفا تماس بگیرید

  110. 216
    پویا
    فروردین ۱۴, ۱۳۹۶ — ۵:۳۹ ب.ظ

    باسلام ،
    دست دوم داریدkx-tes824 ، اگر دارید چه قیمتی هست؟

  111. 218
    مسلم عبادی
    مرداد ۱۵, ۱۳۹۶ — ۷:۲۰ ب.ظ

    سلام قیمت دستگاه ۸۲۴ رو میخواستم با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1. برای خرید آنلاین میتوانید پس از استعلام قیمت از فرم پیش فاکتور یا شماره 33952298 نسبت به پرداخت آن توسط فرم زیر اقدام نمایید.

2. هزینه حمل برای ارسال کالا در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار میباشد.

3. خریدار باید قبل از خرید از شرایط کامل محصول مورد نظر اطلاع پیدا کند.

کنسول ها و تلفن های سانترال توضیحات
KX-T7750 تلفن سانترال 12 کلید با مانیتور(بلندگوی یکطرفه)
KX-T7720 تلفن سانترال 12 کلید ،نشانگر نورانی ،اسپیکر و میکروفون
KX-T7730 تلفن سانترال 12 کلید با صفحه 1 خطی
KX-T7730 تلفن سانترال 12 کلید با صفحه 1 خطی
KX-T7740 کنسول 32 کلیدی DSS
دیگر لوازم توضیحات
KX-T7765 دورفون
KX-A227 کابل بکاب باتری
کارتهای آنالوگ سانترال توضیحات
KX-TE82460 کارت 2 پورت دورفون/آیفون
KX-TE82461 کارت 4 پورت دورفون/آیفون
KX-TE82474 کارت 8 پورت داخلی آنالوگ
KX-TE82480 کارت 2 پورت خط شهری آنالوگ و 8 پورت داخلی آنالوگ
KX-TE82483 کارت 3 پورت خط شهری آنالوگ و 8 پورت داخلی هایبرید
KX-TE82491 کارت پیغام گیر برای دیزا OGM -کانال 18 دقیقه ای
KX-TE82492 کارت پیغام گیر صوتی 2 کانال
KX-TE82494 کارت کالر آیدی 3 پورت
KX-T30865 کارت در باز کن - آیفون

نکته :

  • بعضی از کارتها به کشور های محدودی صادر می شود. خواهشمند است با نمایندگی پاناسونیک تماس گرفته و از در دسترس بودن کارت در کشور خود اطلاع پیدا کنید.

امکان موجود نبودن هر یک از مدل‌ها وجود دارد.
محصولات اصلی ممکن است کمی متفاوت‌تر از تصاویر باشند.