محصولات پاناسونیک

سانترال پاناسونیک KX-TEM824

سانترال پاناسونیک KX-TEM824

    امکانات دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک مدلPanasonic KX-TEM824

     

    • ظرفیت ۶ خط شهری و ۱۶ خط داخلی
    • قابل افزایش به ۸ خط شهری و ۲۴خط داخلی با کارت ۸۲۴۸۰
    • قابل افزایش به ۶ خط شهری و ۲۴خط داخلی با کارت ۸۲۴۷۴
    • واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی
    • دسترسی به سیستم (DISA) با پیغام داخلی
    • پیغام گیر (BV)
    • نمایشگر مشخصات گیرنده روی تلفن معمولی و تلفن سانترال
    • مسیردهی قابل برنامه ریزی پیام های کوتاه SMS
    • تعمیر، نگهداری و برنامه ریزی هوشمند
    • توزیع یکنواخت پیام (UCD) با پیغام
    • آیفون، درب بازکن و زنگ درب
    • برای مشاهده کارت ها،تلفن های سانترال و آپشنهای مربوط به این سانترال پاناسونیک میتوانید به تب کارت های مربوطه در این صفحه مراجعه کنید
    • برای اطلاع از امکانات ، کارایی و ویژگی های بیشتر دستگاهای سانترال سری TE به این مقاله مراجعه کنید.
73 دیدگاه در رابطه با “سانترال پاناسونیک KX-TEM824
  1. 1
    حسین
    خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ — ۲:۲۳ ب.ظ

    ما یک سانترال TEM824 داریم که با اضافه شدن یک کارت ۸۲۴۷۴ به ۶ خط شهری ۲۴ خط داخلی افزایش یافته الان یک گوشی اپراتوری T7730 روی یکی از داخلی های جدیدمان نصب کردیم که کار نمیکند ولی این گوشی روی داخلی های قبلی کار میکند ! آیا مشکلی وجود دارد ؟یا کد خاصی هست؟

    • 2
      مجتبی
      خرداد ۲۱, ۱۳۹۲ — ۲:۴۰ ب.ظ

      نخیر هیچ مشکلی نیست ! فقط شما باید بدانید که گوشی هایبرید ۷۷۳۰ روی داخلی های ۸ تایی آخر کار نمیکند پس شما از ۲۴ داخلی خود فقط میتوانید حداکثر ۱۶ تا گوشی ۷۷۳۰ بگذارید بقیه رو هر گوشی دیگه بذارید مشکلی نیست.اگه هم لازمه اون داخلیتون ۷۷۳۰ باشه فقط کافیه سر دستگاه سوکت اون داخلی رو با یکی از داخلی های قبلی عوض کنید.

  2. Pingback: پاناسونیک | معرفی مختصر،تلفن سانترال و فکس پاناسونیک

  3. Pingback: پاناسونیک | آموزش نحوه ارتقا ورژن سانترال پاناسونیک سری TES/TEM 824

  4. Pingback: بررسی کامل امکانات و ویژگیهای دستگاه های سانترال سری TE پاناسونیک

  5. 6
    حسین
    مهر ۸, ۱۳۹۲ — ۹:۱۰ ق.ظ

    با سلام اگه امکانش هست درایورویندوز xp سانترالkx-tes824برام بذارید ممنون میشم.

  6. 9
    رسول
    دی ۷, ۱۳۹۲ — ۳:۵۵ ق.ظ

    باسلام
    یک دستگاه پاناسونیک TEM824 نصب کردم . حدود ۸ یا ۹ ماهه به خوبی کارکرده ولی چند روز قبل زنگ زدن که گوشش اپراتور قطع شده ولی به جای اون یک گوشی معمولی وصل کردن که کار میکرد. پورت اولش رو اپراتور تعریف کرده بودم ولی گوشی KX7730 روش کارنکرد. مجبور شدم اپراتور رو روی یکی از پورتهای دیگه تعریف کنم که تو این پورت هم پروگرمش کار نکرد. میشه راهنمایی کنید… ممنون میشم.

  7. 14
    مرتضي رحيمي
    دی ۱۸, ۱۳۹۲ — ۲:۱۴ ب.ظ

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید، بنده یک دستگاه سانترال مدل KX-TEM824 به همراه تلفن kx-ts880mx دارم اما طبق گفته های نصاب سیستم این تلفن ها تنها حالت پالس می باشد و قابل تغییر به سیستم تن را ندارد؟ لطفا مرا رهانمایی کنید.. با تشکر.

    • 15
      مدیر
      دی ۱۸, ۱۳۹۲ — ۲:۵۱ ب.ظ

      نه احتمالا شما بد متوجه شده اید درسته که در حالت اولیه سیستم سانترال در حالت پالس می باشد اما با برنام ریزی می توانید آنها را به تن تبدیل کنید
      برای این کار با مطالعه این مقاله “آموزش کدهای کاربردی برای برنامه ریزی سانترال TEM,TES با تلفن ۷۷۳۰ پاناسونیک” کد ۴۰۱: مربوط به تعیین سیستم شماره گیری را اجرا کنید

  8. 16
    کاووسی
    دی ۲۲, ۱۳۹۲ — ۸:۱۹ ق.ظ

    مخلصیم آقا مخلصیم

  9. 17
    ایرج
    دی ۲۴, ۱۳۹۲ — ۱۱:۱۳ ق.ظ

    باسلام
    چند سوال داشتم آیا میشود ازسیستم -kx-tem824 میشود از گوشی های معمولی استفاده نمود.
    سیستم نصب شده ما دارای صدای ضعیفی بر روی گوشی های استاندارد خود دستگاه میباشد مشکل چیست .
    هزینه نصب کارت به منظور تغذیه ۲۴ اتاق کار از سیستم سانترال فوق چقدر میباشد.

  10. 19
    switchman
    دی ۲۹, ۱۳۹۲ — ۱:۵۳ ق.ظ

    ba salam
    man file upgrade baraye tem824 ro az site gereftam ba ver 3.0.9 va az tabe utility-firmware upgrade raftam vali vaghti select mikonam in peyghame khata ro mide
    file open error 01013303H
    dar zemn versione khode system 2 hast va braye inke caller id nadare mikham upgrade konam ke kart haye caller id kar konan . lotfan rahnamaey befarmaeid

    • 20
      مدیر
      دی ۳۰, ۱۳۹۲ — ۹:۴۷ ق.ظ

      دوست عزیز شما اول باید حتما کارت کالر آیدی خریداری کنید بعد دستگاه سانترال را ارتقا ورژن دهید.

      • 21
        Arash
        بهمن ۱, ۱۳۹۲ — ۳:۰۸ ب.ظ

        مهندس جان ۲ عدد کارت کالر آی دی خریدم و نصب کردم ولی آپگرید مشکل داره همونطور که عرض کردم این پیام رو میده :

        file open error 01013303H

        • 22
          مدیر
          بهمن ۲, ۱۳۹۲ — ۹:۳۸ ق.ظ

          دوست عزیز ما نحوه ارتقا ورژن و فایل آن را گذاشته ایم که مشتریا بتوانند خودشان انجام دهند اگر نمی توانید باید یک نصاب سانترال بیاید تا برایتان ارتقا ورژن دهد

  11. 23
    صالح
    بهمن ۱۴, ۱۳۹۲ — ۹:۵۶ ب.ظ

    اقا سلام خط اول ما ۱۱که با اون باید برنامه ریزی انجام بدم بعد مثلا بخوام خط ۱۲ رو بهش خط شهری بدم باید چه کنم چه طوری با خط ۱۱ دستگاه ۱۲ رو برنامه ریزی کنم.همچنین ۱۳٫۱۴٫۱۵٫۱۶٫۱۷….

  12. 25
    ali rahimi
    اسفند ۵, ۱۳۹۲ — ۹:۱۴ ق.ظ

    سلام و عرض خسته نباشید!!!

    تلفن سانترال رو به دستگاه سانترال وصل کردم و وقتی دکمه ی پروگرام رو میزنم پیغام
    Not Vaild رو تلفن سانترال نشون داده میشه
    قبلاً از کنسول و از داخل لپ تاپ دستگاه رو برنامه ریزی میکردم
    برای اولین بار هست که از تلفن استفاده میکنم
    میشه راهنمائی بفرمائید !؟

  13. 27
    yuness
    فروردین ۲۳, ۱۳۹۳ — ۱۱:۴۶ ق.ظ

    با سلام و احترام

    چگونه میتوان این مدل را به آیفون متصل کرد

    با تشکر

  14. 29
    مرتضی
    فروردین ۲۸, ۱۳۹۳ — ۱۱:۰۹ ب.ظ

    سلام.بنده یه کارت برای افزایش خطوط داخلی و شهری بر سانترال TEM824 اضافه کردم.الان برروی گوشی ارور voice msg fulled ظاهر میشه و تنها داخلی ها کار میکنن و شهری ها کار نمیکنن.البته کارمیکرد شهری ها هم.روشن خاموش کردیم شهری هارو از برنامه ریزی و الان کار نمیکنه.آیا این مشکل میتونه مربوط به ورژن نرم افزار سانترال باشه؟
    دیدگاه شما در انتظار بررسی مدیریت قرار خواهد گرفت .

  15. 31
    ابراهیم
    اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۳ — ۲:۵۱ ب.ظ

    سلام من یک دستگاه kx.tem 824 دارم می خواستم ببینم میشه به خط شبکه اینترنت وصلش کرد
    پورت شبکه دارد یا ندارد؟

  16. 33
    omid
    خرداد ۱۷, ۱۳۹۳ — ۳:۴۳ ق.ظ

    با عرض سلام و وقت بخیر
    برای وصل کردن دستگاه کارت خوان (pos)به یکی از داخلی ها چه مراحلی را بایذ انجام داد

    • 34
      مدیر
      خرداد ۱۷, ۱۳۹۳ — ۱۱:۰۴ ق.ظ

      بعد از نصب سیم تلفن به دستگاه پوز و سانترال باید با مرکز پشتیبانی دستگاه پوز مورد نظر تماس گرفته که شماره آن در جلو یا پشت دستگاه می باشد و به آنها اعلام کنید که شما خط های خود را سانترال کرده اید تا آنها پشت تلفن راهنمایی بکنند

  17. 35
    omid
    خرداد ۱۹, ۱۳۹۳ — ۴:۵۸ ب.ظ

    سلام
    برای وصل کردت دستگاه فکس به یکی از داخلی های سانترال tes 824
    با استفاده از نرم افزار کنسول سانترال جک مورد نظر(جک ۸) رو بعنوان فکس تعریف کردم
    آیا تجهیزات سخت افزاری خاصی نیاز است ؟ (مثل کارت کالر آیدی)

    • 36
      مدیر
      خرداد ۱۹, ۱۳۹۳ — ۵:۵۳ ب.ظ

      سلام
      نه هیچ چیز بخصوصی لازم نیست شما ۲ حالت می توانید از آن استفاده کنید:
      ۱- مثلا یکی از خط شهری موجود در سانترال را کلیه زنگ خور داخلی ها را ببندید و فقط داخلی فکس را باز بگذارید
      ۲- زنگ خور داخلی فکس را ببندید اگر کسی خواست فکس برای شما بفرستت شما Transfer یا در تلفن های معمولی flash را زده و داخلی فکس را بزنید

  18. 37
    omid
    خرداد ۲۰, ۱۳۹۳ — ۱۲:۵۹ ق.ظ

    ببخشیذ میشه بیشتر توضیح بدید
    من نمیخام که زنگ خوره داخلی ها قطع بشه
    در ضمن یادم ذفت که بگم روی سانترال حالت دیزا رو فعال کرذم
    در این شرایط با توجه به پیغامی که توسط سیستم دیزا پخش میشود (جهت ارسال فکس عدد ۸ را شماره گیری فرمایید )
    فرد تماس گیرنده با شماره گیری ۸ میتواند فکس ارسال کند و از طرفی دیگز فردی که پای دستکاه فکس است (با توجه به اینکه در سانترال در حالت عادی خط آزاذ نداریم) میتواند فکس ارسال کند ؟

    با تشکر فراوان از توجه شما مدیر گرامی

    • 38
      مدیر
      خرداد ۲۰, ۱۳۹۳ — ۵:۱۶ ب.ظ

      دوست عزیز بعد می فرمایید بیشتر توضیح بدین…..
      به نظرم من هرچه قدر توضیح بدم شما متوجه نمیشید بهتر است که آن کسی که سانترال شما را برنامه ریزی کرده از آن اطلاعات بگیرید ولی
      اگر سیستم دیزا داشتید و الان یک داخلی فکس به آن اضافه کرده اید مثلا ۱۰۸ باید در برنامه ریزی دستگاه کلیه کد ها را تعریف کنید که باید همان نصاب سانترال این کار را برای شما انجام دهد

  19. 39
    omid
    خرداد ۲۱, ۱۳۹۳ — ۱۲:۱۰ ب.ظ

    جناب مدیر محترم نیاز نیست با کنایه صحبت کنیذ
    اولا سانترال رو خودم نصب کردم و تمام برنامه ریزیها و کدها رو از طریق نرم افزار کنسول انجام دادم
    و زمانی که شما در جواب اول سوالم گفتیذ زنگ خوره تمام داخلیها باید بسته بشه
    با وجود سیستم دیزا این مسئله برام سوال شد

    فقط قبل ار نصب فکس خواستم با شما مشورت کنم که شما هم اینجور جواب دادید

    فقط اصل سوالم برای ارسال فکس از خطوط سانترل بود که خودم مشکل رو حل کردم

    به هر حال ازینکه پاسخگو به سوالات تمام کاربران هستید سپاس گذارم

    با تشکر

    • 40
      مدیر
      خرداد ۲۲, ۱۳۹۳ — ۶:۱۹ ب.ظ

      دوست عزیز شما شاید در طی این مدت اولین بار است که سوال می پرسید ما هر روز به ۳۰ -۴۰ نفر باید پاسخ دهیم
      اکثرا هم موقع پرسیدن سوال اصلا کامل توضیح نمی دهند به خاطر همین شاید کمی ما ناراحت شویم
      باز من عذر خواهی میکنم

  20. 41
    مرتضایی فر
    مرداد ۱, ۱۳۹۳ — ۱۱:۵۸ ق.ظ

    با سلام،

    سیستم پاسخگویی به سوالات و مطالب سایت و راهنمایی ها بی نظیر است،

    ممنون

  21. 42
    پرهام
    مرداد ۲, ۱۳۹۳ — ۱۲:۲۵ ق.ظ

    سلام من دنبال یه سانترال برای دفترم هستم. دفتر من ۲ خط شهری و نهایتا ۵ -۶ داخلی دارد بنابراین قابلیت ارتقا سیستم مهم نیست برامون
    بین TEA308 و TES824 کدوم یکی رو پیشنهاد میکنید؟
    میخوام کالر آیدی هم نصب کنم.
    اول نظرم رو ۳۰۸ بود چون بنظر ارزونتر میاد ولی ظاهرا کارت کالرایدیش تو بازار نیست و گرونه درسته؟ اگه باشه که نظرم رو ۳۰۸ ه
    لطفا قیمت هرکدام از این دستگاها + گوشی ۷۷۳۰ + کارت کالر ایدی+ باطری رو برام ایمیل کنید .
    ممنون

  22. 44
    امید
    مرداد ۱۸, ۱۳۹۳ — ۸:۵۳ ق.ظ

    با عرض سلام
    من یک مرکز تلفن مدل kx-tes824 همراه با گوشی kx- ts880mx دارم
    برای راه اندازی سیستم دیزا وقتی دکمه program را میزنم به جای خواستن پسورد گزینه set time نمایش داده میشود
    لطفا راهنمایی فرمایید

    • 45
      مدیر
      مرداد ۱۸, ۱۳۹۳ — ۹:۵۰ ق.ظ

      سلام
      دوست عزیز شما برای برنامه ریزی باید از گوشی ۷۷۳۰ استفاده کنید از ۸۸۰ و بهتر است برای راهندازی دیزا یک نصاب سانترال این کار را برای شما انجام دهد

  23. 46
    هادی شفیعی
    مهر ۱۷, ۱۳۹۳ — ۱۱:۴۴ ب.ظ

    با سلام و تشکر بابت راهنماییهای ارزندتون
    چند تا مشکل دارم ،ممنون میشم کمکم کنید.
    _میخوام گوشی مادر برای داخلی ها تعریف کنم که وقتی از بیرون تماس میگیرن فقط اون گوشی زنگ بخوره. اما الان همه گوشی ها با هم زنگ میخورن . از کد ۴۰۸ هم استفاده کردم ولی نشد . همه گوشی ها ۷۷۳۰ هستن.
    _روی دستگاه کارت آیدی کالر نصب کردم ولی از بیرون که تماس میگیرن شماره نمیفته،از کد ۹۰۰ و ۹۱۰ هم استفاده کردم.
    _گفته بودید برای دیدن شماره تماس گیرنده از روش زیر استفاده بشه ریا، اما جواب نمیده
    PRPGRAM > یکی از دکمه های کناری > 6 > STORE

  24. 48
    هادی شفیعی
    مهر ۱۹, ۱۳۹۳ — ۸:۲۶ ب.ظ

    از راهنمایی تون ممنون

  25. 49
    محمد
    آبان ۶, ۱۳۹۳ — ۴:۴۸ ب.ظ

    باسلام ورزن جدید برا ارتقا را ازکجا میتونم دانلود کنم

    • 50
      مدیر
      آبان ۶, ۱۳۹۳ — ۵:۳۷ ب.ظ

      سلام
      شما باید از همین صفحه قسمت دانلود و آموزش ورژن آن را دانلود کنید ولی به خاطر مشکل هاست هفته دیگر این مشکل برطرف و شما می توانید دانلود کنید

  26. 51
    حسن
    دی ۲۱, ۱۳۹۳ — ۹:۵۵ ق.ظ

    سلام خدمت دوستان گرامی
    من وقتی سانترال tem 824 رو با کابل usb ‌به سیستم وصل میکنم نوع اون رو tes824 تشخیص میده — مشکل از کجا میتونه باشه ؟

    درضمن آموزش برنامه KXTEConsole روی سایت موجوده ؟؟
    با تشکر

  27. 53
    رضا خسروی
    دی ۲۹, ۱۳۹۳ — ۱۰:۰۳ ب.ظ

    با عرض سلام
    من یه مرکز tem824 دارم که دوتا از خطهاش رو میخایم فقط با داخلی ها تماس داشته باشند اما این دو داخلی با گرفتن ۸۱ و ۸۲ میتونن به خطوط شهری دسترسی داشته باشند ممکنه راهنماییم کنید .
    تشکر
    ترجیحا به آدرس ایمیلم بفرستید .

  28. 55
    رضا خسروی
    بهمن ۳, ۱۳۹۳ — ۹:۳۸ ب.ظ

    سلام مجدد
    ضمن تشکر مشکل من با برنامه معرفی شده حل شد .
    تشکر

  29. 56
    مهدی
    بهمن ۱۵, ۱۳۹۳ — ۹:۳۳ ق.ظ

    باسلام وعرض ادب :ضمن تشکر وسپاس از زحمات جنابعالی لطفا توضیح کاملی درباره نمایش شماره دریافتی ومرور شماره ها روی۷۷۳۰بفروایی.البته کارت CIDنصب شده وتنظیمات کامله ودریافت هم میشه ولی تعداد ذخیره سازی کمه ومرورمجدد نمیشه .ممنون وسپس

  30. 58
    رضایی
    بهمن ۱۹, ۱۳۹۳ — ۱:۳۲ ب.ظ

    سلام
    دوستان گرامی من دستگاه tem 8*24 دارم
    طبق آموزشتون ریست کردم ولی متاسفانه بعد از ریست تنظیمات قبلی همچنان باقیه — البته من از نزم افزار کنسول برای برنامه ریزی استفاده میکنم …
    چطور میتونم از طریق کنسول اینکه با گرفتن ۹ کدوم خط برای ما آزاد بشه رو تعریف بکنم ؟؟؟ (مثلا خط ۱)–چون الان فقط خط شماره ۴ آزاد میشه
    ممنونم

  31. 60
    احسان
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۴ — ۱۲:۲۴ ب.ظ

    با سلام
    من یه مرکز tem824 دارم سوالم اینه که امکان ضبط مکالمات در این دستگاه وجود دارد.یا امکان اتصال این سیستم به شبکه هست یا خیر
    با تشکر از شما

  32. 62
    meysam
    فروردین ۲۳, ۱۳۹۴ — ۹:۳۱ ق.ظ

    سلام
    واسه سانترال میشه دفتر تلفن تعریف کرد

  33. 64
    امیر
    خرداد ۶, ۱۳۹۴ — ۱۰:۱۶ ق.ظ

    سلام درایور ۸۲۴برای ویندوز ۸ هست

  34. 66
    احسان
    خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ — ۱۰:۴۹ ق.ظ

    ضمن سلام و خسته نباشید،
    من به اشتباه دگمه CO1 که به خط مستقیم وصل بود را به یک خط داخلی مرتبط کردم حالا با کد ۴۰۰ به حالت اول برنمی گردد ، بابد چه کدی را به دستگاه بدهم ؟

  35. 68
    امیر
    تیر ۴, ۱۳۹۴ — ۸:۴۸ ق.ظ

    درایور ویندوز ۷ را از کجا دانلود کنم باتشکر از زحمات شما

  36. 70
    andika
    شهریور ۳۰, ۱۳۹۴ — ۱:۵۸ ب.ظ

    آیاامکان دارد دستگاه سانترالTEM824با۱۶خط به تلفن گویا تبدیل شود؟

  37. 72
    محمد
    فروردین ۲۴, ۱۳۹۵ — ۱۱:۰۱ ق.ظ

    با سلام
    تفاوت ورژن frimware 3.0.3 و ۳٫۰٫۹ که برای Update گذاشتین چی هست ؟
    در واقع چه تغییراتی انجام شده ؟
    سانترالTEM824

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1. برای خرید آنلاین میتوانید پس از استعلام قیمت از فرم پیش فاکتور یا شماره 33952298 نسبت به پرداخت آن توسط فرم زیر اقدام نمایید.

2. هزینه حمل برای ارسال کالا در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار میباشد.

3. خریدار باید قبل از خرید از شرایط کامل محصول مورد نظر اطلاع پیدا کند.

کنسول ها و تلفن های سانترال توضیحات
KX-T7750 تلفن سانترال 12 کلید با مانیتور(بلندگوی یکطرفه)
KX-T7720 تلفن سانترال 12 کلید ،نشانگر نورانی ،اسپیکر و میکروفون
KX-T7730 تلفن سانترال 12 کلید با صفحه 1 خطی
KX-T7735 تلفن سانترال 12 کلید با صفحه 3 خطی
KX-T7740 کنسول 32 کلیدی DSS
دیگر لوازم توضیحات
KX-T7765 دورفون
KX-A227 کابل بکاب باتری
کارتهای آنالوگ سانترال توضیحات
KX-TE82460 کارت 2 پورت دورفون/آیفون
KX-TE82461 کارت 4 پورت دورفون/آیفون
KX-TE82474 کارت 8 پورت داخلی آنالوگ
KX-TE82480 کارت 2 پورت خط شهری آنالوگ و 8 پورت داخلی آنالوگ
KX-TE82483 کارت 3 پورت خط شهری آنالوگ و 8 پورت داخلی هایبرید
KX-TE82491 کارت پیغام گیر برای دیزا OGM -کانال 18 دقیقه ای
KX-TE82492 کارت پیغام گیر صوتی 2 کانال
KX-TE82494 کارت کالر آیدی 3 پورت
KX-T30865 کارت در باز کن - آیفون

نکته :

  • بعضی از کارتها به کشور های محدودی صادر می شود. خواهشمند است با نمایندگی پاناسونیک تماس گرفته و از در دسترس بودن کارت در کشور خود اطلاع پیدا کنید.

امکان موجود نبودن هر یک از مدل‌ها وجود دارد.
محصولات اصلی ممکن است کمی متفاوت‌تر از تصاویر باشند.