اخبار و مقالات پاناسونیک

بررسی کامل امکانات،ویژگیها و سازوکار دستگاه های سانترال سری TE

بهترین راه حل برای نیازهای ارتباطی شما

تلفن به عنوان عمده ترین وسیله مخابراتی – ارتباط شما را با شرکای تجاری،مشتریان،دوستان و حتی اعضا خانواده تان در داخل و خارج از محل کار برقرار می کند.

مدل های  KX-TEM824  و KX-TES824  که از سیستم های تلفن سانترال پیشرفته به شمار می روند ،پاسخگوی تمام نیازهای ارتباطی شما در محیط کار و زندگی روزمره به شمار می روند.

سیستم تلفن سانترال KX-TES824 قابلیت پشتیبانی ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی را دارد که البته می توانید متناسب با توسعه کار، با افزودن کارت های اختیاری به آسانی ظرفیت سیستم خود را تا ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی ارتقا بخشید.

هر دو سیستم فوق از ویژگی های بیشماری برخوردارند که به راحتی نیازهای مخابراتی هر کاربری را با هر سطح توقعی برآورده می کنند.

شما قادرید تجهیزات متنوعی از قبیل تلفن بی سیم، سیستم منشی تلفنی، مودم کامپیوتر ، دستگاه کارت هوشمند، فاکس و غیره را به این سیستم سانترال متصل کنید.

مدل های KX-TEM824 و KX-TES824  پاناسونیک برای شرکت های کوچک و دفاتر کار واقع در منزل که همواره به سیستم های تلفن سانترال ارتقا پذیر و پیشترفته نیاز دارند ، ایده آل می باشند.

 

ویژگی های مفید و کارآمد

 

واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای با راهنمای صوتی

سرویس پاسخگوی خودکار ۳ مرحله ای به تماس گیرنده امکان می دهد با گرفتن یک شماره یک رقمی از طریق پیغام های ضبط شده در سیستم DISA توسط اپراتور یا مدیر،  راهنمایی شود و به بخش مورد نظر هدایت گردد، بدون این که نیازی به کمک اپراتور داشته باشد.

مثلا برای بخش فروش عدد ۱ را فشار دهید (مرحله اول). -در قسمت فروش- برای گروه PBX ،عدد ۲ را فشار دهید (مرحله دوم)، و نهایتا برای تماس با آقای احمدی عدد ۱ را فشار دهید (مرحله سوم) .همچنین تماس گیرنده قادر است شماره مقصد مورد نظر را اعم از داخلی ، زنگ گروهی یا خط شهری را شماره گیری نماید. زمانی که سیستم سیگنال ارسال فاکس را توسط DISA دریافت کند به طور خودکار به داخلی تعیین شده برای فاکس وصل می شود. تماسهای فاکس در طول شبانه روز بدون نیاز به اپراتور و خط تلفن مخصوص دریافت می شوند.

*تمام تلفن های گروه به طور همزمان زنگ می زنند و به اعضا گروه امکان می دهد تا به تماس پاسخ دهند.

 

پیغام گیر (BV)

اکنون شما می توانید بدون افزودن سیستم صندوق صوتی جداگانه ای از یک پیام گیر پیشترفته بهره مند شوید. با کارت پیام گیر دیگر هیچ تماس یا پیغام مهمی بی پاسخ نمی ماند. شما قادرید با ضبط پیغام های خوش آمدگویی در صندوق صوتی خود هنگامی که قادر به پاسخگویی به تماس نیستید، برای تماس گیرنده پیغام پخش نمایید.

تماس گیرندگان می توانند پیغام های خود را مستقیما در صندوق صوتی شما ضبط نموده و اطلاعات خصوصی را بدون نیاز به یادداشت شدن در اختیارتان قرار دهند. مرکز تماس و گروه های کاری می توانند از یک محیط پیغام گذاری عمومی برای ضبط پیغام های تماس گیرندگان که امکان پخش آنها توسط اپراتور و یا اعضا گروه وجود دارد، استفاده کنند. در صورت نیاز به سیستم پیام گیر پیشرفته تر، سیستم پردازش صدای پاناسونیک (TVM) عملکرد های حرفه ای تری را ارائه می دهد.

*یک کارت پیغام گیر اختیاری مورد نیاز است.

 

نمایشگر CALLER ID روی تلفن آنالوگ معمولی و تلفن سانترال پاناسونیک

# تشخیص تماس گیرنده

  # مدیریت تماس بهتر

این سیستم با سرویس Caller ID (شماره تماس گیرنده) سازگار است و به کاربر امکان می دهد تا مشخصات تماس گیرنده را روی تلفن معمولی (SLT) و تلفن های سانترال (APT) مشاهده نماید. نام تعیین شده در برنامه تنظیم نام سیستم شماره گیری سریع، هنگامی که با مشخصات تماس گیرنده همخوانی داشته باشد و جزء اطلاعات ذخیره شده باشد روی صفحه نمایش ظاهر می شود. صفحه نمایش تلفن های سانترال برای دسترسی به فهرست ۲ تماس آخر (Call Log) قابـل استـفاده می باشـند. ظرفیت حافـظه سیـستم تا ۳۰۰ نام و شماره تلفن است و به راحتی می توان با تماس های دریافتی ذخیره شده در فهرست تماس ها مجددا تماس گرفت.برای دست رسی کامل و کاربردی به تماسهای ورودی و خروجی خطوط شهری و داخلی و مدت زمان مکالمه و محاسبه هزینه ها میتوانید از یک نرم افزار محاسبگر با محیطی کاملا فارسی بهره ببرید.

*کارت اختیاری مربوطه مورد نیاز است.

در صورت موجود بودن سرویس Caller ID در محل زندگی تان با شرکت مخابرات تماس حاصل نمایید.

 بررسی کامل امکانات،ویژگیها و سازوکار دستگاه های سانترال سری TE

تغییر پذیری آسان و متنوع

پاناسونیک با ارائه کارت های اختیاری مختلف ارتقا پذیری آسان سیستم را محقق می سازد.

با افزودن کارت های اختیاری، شما قادرید سیستم تلفن سانترال را منطبق با نیاز خود از ۳ خط شهری/۸ خط داخلی به ۸خط شهری/ ۲۴ خط داخلی ارتقا دهید، بدون آنکه احتیاجی به صرف هزینه های گزاف برای سیم کشی یا برنامه ریزی جدید داشته باشید.

 

مدیریت تماس کارآمد

توزیع منظم تماس (UCD) با پیام صوتی

# بهبود وجهه شرکت

# بی پاسخ نماندن تماس های کاری مهم

# کاهش حجم کار اپراتور

به منظور کنترل هر چه سریع تر و کار آمدتر تماس های ورودی، این عملکرد کلیه تماس ها را به طور منظم بین تعدادی از شماره های داخلی توزیع می کند. اگر کلیه خطوط داخلی اشغال باشند، این سیستم (UCD) به عنوان یک واحد پذیرش عمل کرده و برای تماس گیرنده پیام پخش می کند. در صورت ادامه اشغال بدون خطوط داخلی، تماس به DISA فرعی هدایت می گردد. این ویژگی خصوصا برای دفاتری که در یک زمان تعداد زیادی تماس تلفنی دارند و یا تنها یک نفر باید به تلفن ها پاسخ دهد، بسیار مفید می باشد.

 

انتقال تماس

(اشغال/ بدون پاسخ/ مرا تعقیب کن/ به خط شهری)

# تماس های مهم کاری بدون پاسخ نمی مانند.

به منظور بهبود سرویس دهی به مشتریان ، شما قادرید کلیه تماسهای خود را به یک شماره از پیش تعیین شده مانند صندوق صوتی خود ، تلفن دیگر و یا حتی تلفنی واقع در خارج از شرکت هدایت کنید(موبایل). عملکرد «مرا تعقیب کن» به شما امکان می دهد تا از راه دور توسط تلفن دیگر در شرکت خود (مثلا اتاق جلسه) حالت انتقال تماس را برنامه ریزی کنید. بنابراین حتی زمانی که در اتاق کارتان نیستید همواره به تلفن داخلی خود دسترسی دارید.

 

حالت روز/ شب / ناهار

با استفاده از حالت های روز/ شب / ناهار موجود در این سیستم می توان بر اساس ساعات شبانه روز عملکرد سیستم را تغییر داد. برای مثال شما قادر خواهید بود  که سیستم را به گونه ای تنظیم کنید که تلفن ها در صورت دریافت تماس بعد از ساعت مشخص، زنگ بزنند یا از تماس به بیرون در شب جلوگیری شود.در این حالت میتوانید با تعیین محدوده زمانی مشخص به شکل اتوماتیک یا به صورت دستی عملکرد دستگاه و تلفن گویا رو به سه حالت روز (زمان کار) – نهار (نهار و نماز) – شب (پایان وقت کاری و ایام تعطیل) تغییر دهید.

 

آیفون، درب باز کن و زنگ درب

تا ۴ آیفون را می توان به سیستم تلفن سانترال متصل نمود. هنگامی که ارباب رجوع دکمه آیفون را فشار می دهد، زنگ تلفن داخلی از پیش تعیین شده به صدا در می آید و کاربر خط داخلی با او شروع به صحبت می نماید. همچنین امکان اتصال زنگهای درب استاندارد به این سیستم وجود دارد.می توان از طریق زنگ تلفن، زنگ درب و یا هر دو از تماس آیفون مطلع شد.به این شکل مثلا منشی نیازی به بلند شدن و ترک کردن میز خودش برای پاسخ گویی به در و باز کردن اون ندارد.

در صورت نصب در باز کن اختیاری، کاربر خط داخلی حتی قادر خواهد بود که در را باز کرده تا ارباب رجوع وارد شود.

*کارت اختیاری مربوطه مورد نیاز است.

 

تماس اضطراری

شما قادرید ۵ شماره را به عنوان تماس اضطراری برای تماس با مرکز پلیس، آتش نشانی، اورژانس و غیره تعیین کنید.

کنفرانس ۵ نفره

این ویژگی امکان برقراری مکالمه تلفنی را بین ۵ نفر در یک زمان فراهم می کند. تا ۳ خط شهری می تواند به تماس کنفرانسی ملحق شوند.

کنترل اتاق (مانیتور)

در این حالت از یک تلفن سانترال یا آیفون می توان برای کنترل اتاق استفاده نمود.

این عملکرد برای کنترل اتاق کودک و یا اهداف امنیتی بسیار مفید خواهد بود.

گروه داخلی

این سیستم قابلیت پشتیبانی ۸ گروه را دارد در هر یک از گروه های داخلی ، عملکرد های زیر قابل فعال شدن می باشند.

پاسخگویی به تماس گروهی: هر یک از اعضا گروه قادرند در صورت هدایت تماس به گروه آنها به آن پاسخ دهند.

فراخوان گروهی (Paging): هر یک از اعضا گروه می توانند برای اعضا دیگر اعلان صوتی ارسال کنند.

انتخاب صدای زنگ

صدای زنگ بنابر نوع تماس از قبیل تماس خط شهری، ارتباط داخلی (Intercom) و یا تماس آیفون قابل تنظیم است. از این رو شما قادر خواهید بود که تماس های خصوصی را از تماسهای کاری تنها با شنیدن صدای زنگ تشخیص دهید.

پیام انتظار

این ویژگی به کاربر خط امکان می دهد تا در هنگام اشغال بودن داخلی مورد تماس یا عدم امکان پاسخگویی به آن برای تماس گیرنده پیام پخش نماید. با فشار دادن کلید نوری MESSAGE روی تلفن سانترال برای فرد پشت خط به طور خودکار پیام پخش می شود.

*فقط برای تلفن سانترال مربوطه (مثلا تلفن سانترال مدل ۷۷۳۰)

مدیریت هزینه ها با نرم افزار محاسبگر

گزارش وضعیت تماس ها

(ضبط کامل اطلاعات تماس های انجام شده SMDR)

سیستم قادر است اطلاعات تماس شامل تاریخ، ساعت، شماره داخلی، شماره گرفته شده، مدت تماس و غیره را ضبط نماید و یا آن را به صورت پرینت ارائه دهد.

اطلاعات SMDR شما را مدیریت هزینه تلفن های راه دور، بهره وری کارمندان و کاربرد سیستم تلفن یاری می دهد.

وارد کردن کد حسابداری

(اختیاری/ اجباری/ تایید شدنی)

کد های حسابداری به منظور تفکیک تماس های بین شهری جهت تهیه صورت حساب کاربرد دارند. از کلیه تماس هایی که به واسطه وارد کردن کد ممکن می شوند می توان پرینت تهیه کرد.(SMDR)، کد حسابداری تایید شدنی برای کنترل هزینه تماس های بین شهری بسیار مفید می باشد چرا که کاربر مجبور خواهد بود برای برقراری ارتباط راه دور و گذر کدهای حسابداری در کنترل هزینه تلفن نقش بسیار موثر دارند.

محدودیت تماس راه دور

این سیستم می تواند به گونه ای برنامه ریزی شود تا از کلیه تماس های راه دور غیر مجاز ممانعت به عمل آورد. در این حالت دسترسی بعضی از داخلی ها به کد های بین شهری که برای ارتباط راه دور لازم هستند مسدود می گردد.

قفل الکترونیکی خط داخلی

این سیستم موجب می شود که افراد غیر مجاز نتوانند از تلفن شما برای برقراری تماس بین شهری استفاده کنند. این سیستم برای ایجاد تماس از کاربر یک کد امنیتی ۴ رقمی را طلب می کند.

اپراتور و مدیر می توانند با استفاده از کنسول DSS امکان استفاده از سیستم قفل الکترونیکی ایستگاه را به هر یک از داخلی ها بدهند. برای مثال این ویژگی برای ترخیص مسافران در هتل های کوچک ایده آل خواهد بود.

محدودیت زمان تماس

سیستم به محض سر رسیدن زمان برنامه ریزی شده، تماس بین شهری را قطع می کند.۱۵ ثانیه قبل از پایان یافتن زمان تعیین شده، یک بوق توسط سیستم برای هر دو طرف ارسال می شود.

برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت

برنامه ریزی و تعمیر، نگهداری منحصر به فرد

به لطف نرم افزار کنسول تعمیر و نگهداری KX-TE پاناسونیک ، برنامه ریزی، تعمیر و نگهداری سیستم راحت تر از قبل امکان پذیر می باشد.

به سـادگی با اتـصال یک کامپـیوتر به سیستم از طریق ترمینال USB یا رابط سریالی (RS-232C) و نرم افزار عرضه شده می توانید عملیات برنامه ریزی را انجام دهید. مدیر سیستم قادر است حتی از راه دور با استفاده از یک مودم، سیستم را برنامه ریزی و کنترل نماید.البته رابط نام آشنای برنامه ریزی PT پاناسونیک نیز موجود است و به شما امکان می دهد تا در زمانی کوتاه سیستم را با استفاده از PT برنامه ریزی نمایید.

ترمینال باطری Back up (داخلی)

این سیستم به یک ترمینال باطری پشتیبان مجهز است که در هنگام قطع برق موجبات کارکرد کلیه عملکردهای سیستم را فراهم می کند.

*یک کابل رابط اختیاری مورد نیاز است.

تلفن های سانترال اختصاصی (ATP)

زاویه مناسب پایه، طراحی زیبا و عملکرد آسان

کلید های قابل برنامه ریزی با نشانگر نورانی دو رنگ (قرمز/سبز)

تنها با اشاره یک دکمه می توانید از عملکرد هایی مانند دسترسی مستقیم به خط(DSS) ،وارد شدن و خارج شدن از سیستم استفاده نموده و به راحتی از اطلاعات حاصل از نشانگرهای نورانی دو رنگ بهرمند شوید نشانگر نورانی اشغالی خط (BLF)  داخلی های اشغالی را نشان می دهد.

کلید های با قابلیت برنامه ریزی

نشانگر نورانی تماس و پیام جدید

این نشانگر نورانی بزرگ که به راحتی قابل رویت است، تماس ها و پیام های جدید را اعلام می کند. بنابراین شما قادر خواهید بود که حتی از راه دور از تماس و پیام جدید اطلاع پیدا نمایید.

پیغام

برای گذاشتن پیغام انتظار و یا پاسخگویی به پیغام کاربرد دارد.

Pause

برای ایجاد وقفه در شماره گیری سریع

انتقال

برای منتقل کردن تماس به داخلی دیگر یا صندوق صوتی به کار گرفته می شود.

شماره گیری خودکار / ذخیره

در عملکرد شماره گیری سریع مورد استفاده قرار می گیرد.

امکان تنظیم زاویه پایه دستگاه

جهت استفاده راحت تر و اشغال کمتر فضا . از دو زاویه می توان پایه تلفن را تنظیم نمود.

نمایشگر LCD با قابلیت نمایش حروف و عدد

صفحه نمایشگر اطلاعات مفیدی از قبیل پیام عدم حضور، وضعیت تماس، تاریخ و زمان تماس، مدت تماس، فهرست تماسهای ورودی BV و مشخصات تماس گیرنده (Caller ID) را در اختیار شما قرار می دهد.

انتقال تماس / مزاحم نشوید

عملکرد انتقال تماس، تماس را به تلفن های دیگر منتقل می کند. عملکرد مزاحم نشوید در زمان مشغول بودن خط مانع وصل شدن تماس های دیگر می شود.

کنفرانس

جهت برقراری ارتباط چند نفره ارتباط داخلی (Intercom)  برای دریافت تماس داخلی.

Flash\Recall

برای قطع کردن تماس بدون گذاشتن گوشی و سپس برقراری ارتباط مجدد یا ارسال سیگنال EFA .

پاسخگویی خودکار / قطع موقت صدا

پاسخگویی خودکار: برای استفاده در ارتباط داخلی (Intercom)

قطع صدا (Mute): در این حالت صدای فرد مورد تماس شنیده می شود در حالی که وی قادر به شنیدن صدای طرف مقابل نخواهد بود.

ورودی هدست

جهت انجام مکالمه در حین کار با صفحه کلید.

Redial

برای شماره گیری مجدد.

Hold

با فشار این کلید تماس پشت خط نگهداشته می شود.

بلندگو برای پاسخگویی بدون نیاز به برداشتن گوشی

کلید عملیاتی برای شماره گیری یا انجام مکالمه بدون نیاز به برداشتن گوشی کاربرد دارد.

بررسی کامل امکانات،ویژگیها و سازوکار دستگاه های سانترال سری TE

ویژگی ها                                              مدل

KX-T7735

KX-T7730

KX-T 7720

KX-T 7750

عملکرد حرف X سطر صفحه نمایش حروفی / عددی

۳ * ۱۶

۱ *۱۶

-

-

کلید های قابل برنامه ریزی با نشانگر نورانی دو رنگ

۱۲

۱۲

۱۲

۱۲

کلید قابل برنامه ریزی (PF)

۱۲

-

-

-

کلیدهای دسترسی مستقیم به عملکرد برای نمایشگر LCD

کلیدهای Navigator

کلیدهای Navigator

-

-

پاسخگویی بدون برداشتن گوی Hands Free

*

*

*

مانیتور

تنظیم صدای بلندگو

کلیدهای Navigator

کلیدهای Navigator

کلید Up/Down

کلید Up/Down

تنظیم صدای گوشی

کلیدهای Navigator

کلیدهای Navigator

کلید Up/Down

کلید Up/Down

تنظیم صدای زنگ

کلید کشویی

(خاموش/ کم / زیاد)

کلید کشویی

(خاموش/ کم / زیاد)

کلید کشویی

(خاموش/ کم / زیاد)

کلید کشویی

(خاموش/ کم / زیاد)

تنظیم وضوح صفحه نمایش

کلیدهای Navigator

کلیدهای Navigator

-

-

نشانگر نورانی تماس و پیغام جدید

*

*

*

*

پاسخگویی خودکار قطع صدا

*

*

*

-

تماس صوتی

-

-

-

*

سازگار با هدست

*

*

-

-

* فقط پایه سینی به قطر ۵/۲ میلی متر قابل اتصال است. استفاده از KX-TCA87 توصیه میشود.


** ارجاع و استفاده موردی از مطالب در دیگر سایت ها و رسانه های الکترونیک تنها با ذکر نام منبع و درج لینک به همان مطلب در سایت پاناسونیک ایران مجاز است

35 دیدگاه در رابطه با “بررسی کامل امکانات،ویژگیها و سازوکار دستگاه های سانترال سری TE
  1. 1
    شهرام
    شهریور ۷, ۱۳۹۲ — ۱۱:۳۵ ب.ظ

    ما برای جابجایی داخلی ها از یک اتاق به اتاق دیگر سوکتهای آنها را از باکس سانترال جابجا می کنیم آیا راه بهتری از طریق کد نرم افزاری برای این کار هست؟

  2. Pingback: سانترال چیست؟ معرفی انواع سانترال ،کدام برای شما بهتر است

  3. Pingback: پاناسونیک | امکانات دستگاه سانترال مدل KX-TEM824

  4. Pingback: پاناسونیک | سانترال پاناسونیک KX-TES824

  5. Pingback: پاناسونیک |سانترال چیست؟ معرفی انواع سانترال ،کدام برای شما بهتر است؟

  6. Pingback: آموزش کار با گوشی اپراتوری KX-T7730 , عملکرد و امکانات (مخصوص منشی)

  7. 8
    سعید
    دی ۲, ۱۳۹۲ — ۱۰:۵۰ ب.ظ

    با دروود
    آیا برای راه اندازی اتبدایی یک تلن سانترال با امکان معرفی شماره های داخلی بخش های مختلف یک شرکت کوچک،تنها نیاز به یک تلفن سانترال هست و یا اینکه بایستی از دستگاه سانترال ننیز در کنار گوشی تلفن استفاده کرد؟

  8. 10
    هنرور
    دی ۱۶, ۱۳۹۲ — ۲:۱۲ ب.ظ

    سلام
    من سانترال tes824 خریداری و نصب کردم اما وقتی داخلی به فکس وصل میشه بوق اشغال میزنه و قادر به ارسال فکس نیستیم . راه حل چیه ؟ میشه لطفا راهنمایی کنین ؟

    • 11
      مدیر
      دی ۱۶, ۱۳۹۲ — ۲:۳۲ ب.ظ

      من اصلا متوجه سوال شما نشدم لطفا بیشتر توضیح دهید شما فکس خود را به کدام داخلی وصل کرده اید آیا داخلی که به فکس وصل کرده اید فعال است یا نه و ….

  9. 12
    هنرور
    دی ۱۶, ۱۳۹۲ — ۱۰:۴۲ ب.ظ

    سلام
    فرمودید توضیح بیشتر در مورد اتصال فکس به سانترال بدم .
    دو خط تلفن ورودی داریم و ۶ تا هم داخلی . ۵ تا از داخلی ها رو به تلفن وصل کردیم که هیچ مشکلی نداریم . اما یکی از داخلی ها رو به فکس وصل کردیم که زنگ میخوره ولی وقتی رو حالت اتوماتیک میره بوق خاصی که فکس میده رو فرستنده نمیشنوه و در عین حال فکس هم ارسال نمیشه .
    سوال من میتونه این باشه که :
    آیا برای اتصال فکس به داخلی سانترال تنظیمات خاصی لازمه یا نه ؟
    با تشکر

    • 13
      مدیر
      دی ۱۷, ۱۳۹۲ — ۹:۲۴ ق.ظ

      برای فکس از سانترال تنظیمات خاصی لازم نیست انجام دهید این فکس شما هست که مشکل دارد.
      می توانید با ریست کردن دستگاه فکس خود احتمالا مشکل شما حل شود
      اگر فکس شما پاناسونیک باشد : برای این کار دکمه MENU رو بزنید بعد # وعدد ۹۰۰۰ و بعد * را وارد کنید و بعد ۵۵۰ را زده در آخر دکمه SET را وارد کنید چند ثانیه صبر بعد از پیغام دادن دکمه STOP را بزنید که انشاالله درست شود وگرنه بایدفکس خود را برای تعمیر ببرید.

  10. 14
    لیلیان
    بهمن ۱۳, ۱۳۹۲ — ۱:۱۲ ب.ظ

    ما ۴ لاین شهری روی تلفن KX-T7730 داریم که البته این تلفن سانترال نمیباشد اما تلفن ۱۰۱ ما محسوب میشود. متاسفانه ما فقط روی ۳ لاین میتوانیم شماره تماس گیرنده را ببینیم برای دیدن شماره تماس گیرنده روی چهارمین لاین چه باید بکنیم؟ ضمناً من توضیحات مربوط به فعال کردن Caller ID را تحت کدهای ۹۰۰ و ۹۱۰ کاملاً مطالعه و اجرا کردم اما طبق نکته ای که گفته اید که هر کالرآیدی برای ۳ خط شهری جواب می دهد باز هم disable کردن لاین ۱، ۲، و یا ۳ باعث enable شدن لاین ۴ نمی شود. آیا این مشکل به کالرآیدی خریداری شده و طریقه نصب آن در KX-T7730 می باشد؟ بعبارتی آیا کالرآیدی خریداری شده فقط روی سه لاین اول تنظیم و نصب شده که امکان غیر فعال کردن یکی از آن سه لاین و فعال کردن لاین چهارم نمی باشد؟

    • 15
      مدیر
      بهمن ۱۶, ۱۳۹۲ — ۷:۴۸ ب.ظ

      کارت کالر آیدی شما برای سه خط اول پاسخ گو هست یا باید یک کارت آیدی دیگر بگیرید یا اینکه جای خط ۴ را با۳ از پشت سانترال عوض کنید.در این صورت هم تنظیمات مربوط به این خطوط شهری جابجا میشود.

  11. 16
    امیر
    اردیبهشت ۷, ۱۳۹۳ — ۸:۱۳ ق.ظ

    برای دستگاههای سنترال احتیاج به گوشی تلفن مخصوص است یا خیر ؟

  12. 18
    sara
    تیر ۳, ۱۳۹۳ — ۱۰:۴۶ ق.ظ

    خسته نباشید چطوری میتونم برای یکی از دکمه های co خط شهری تعریف کنم که بازدن اون دکمه خط شهری آزاد شود تا شماره مقصد را بگیرم ؟

  13. 20
    سیدعلی حسینی
    تیر ۱۵, ۱۳۹۳ — ۲:۴۱ ب.ظ

    سلام
    برای دفاتر کوچک کدام مناسب تر و کاملتر است
    KX-TEM824 و KX-TES824

    • 21
      مدیر
      تیر ۱۵, ۱۳۹۳ — ۷:۲۰ ب.ظ

      سلام
      دوست عزیز این دو دستگاه از بابت کارایی هیچ فرقی باهم ندارند فقط ظرفیت اولیشون باهم فرق می کند که آن هم بستگی به تعداد خط شهری و تعداد داخلی های شما دارد

  14. 22
    مهدی
    مرداد ۲۰, ۱۳۹۳ — ۳:۴۳ ب.ظ

    سلام با تشکر از راهنمایی های شما
    من برای سانترالم می خوام از طریق رادیو هلد بزارم و وقتی کسی پشت خط نیست هر کس بتونه با داخلی خودش به رادیو گوش بده ممنون میشم راهنماییم کنید

  15. 24
    mohammad nazari
    مهر ۳۰, ۱۳۹۳ — ۱:۴۷ ب.ظ

    با سلام و تشکر به خاطر اطلاعات بسیار مفیدی که در اختیار کاربران قرار می دهید.

    من تلفن سانترال مدل TES824 شرکتمون رو بطور کامل برای فعال شدن دیزا / فعال شدن بوق پشت خط / اختصاص یک داخلی به فاکس و محدود کردن دسترسی داخلی ها به بعضی خطوط شهری ورودی شرکت تنظیم کردم و سیستم در بیشتر مواقع بطور صحیح کار می کنه اما هر چند روز یکبار یک مشکل عجیب ایجاد می شه به این صورت که داخلی ها بدرستی کار می کنه اما کسانی که با شرکت تماس می گیرند یا با بوق اشغال مواجه می شن یا صدای پیام دیزا برای اونها پخش نمی شه و بلاتکلیف می مونن. این مشکل با روشن و خاموش کردن سانترال حل می شه و تا چند روز بعد هیچ مشکلی وجود نداره. لطفا در مورد راه حل این مساله راهنمایی کنید. :)

    • 25
      مدیر
      آبان ۱, ۱۳۹۳ — ۹:۱۵ ق.ظ

      سلام
      این مدل سانترال خودش دارای امکان سیستم دیزا را دارد ولی همزمان یک خط شهری را ساپورت می کند اگر می خواهید همزمان دو خط شهری را ساپورت کند باید یک کارت دیزا اضافه تهیه کنید ولی اگر زنگ خور همزمان شرکت شما زیاد باشد باید یک دستگاه صندوق صوتی KX-TVM50 باید تهیه کنید

      • 26
        mohammad nazari
        آبان ۱, ۱۳۹۳ — ۹:۲۶ ق.ظ

        سلام
        یک کارت دیزا هم تهیه و نصب کرده ایم.وقتی ۲ تا خط همزمان هم زنگ می خوره هر دو خط درست کار می کنه( الان سانترال ما ۶ خط ورودی و ۱۲ تا خط داخلی داره) .
        دلیل اینکه همه خطوط شهری با هم بوق اشغال می خوره و با روشن و خاموش کردن سانترال درست می شه چی می تونه باشه؟ من فکر می کنم سانترال یه جورایی هنگ می کنه

        • 27
          مدیر
          آبان ۴, ۱۳۹۳ — ۹:۱۶ ق.ظ

          سلام
          بهتر است سانترال خود را به شرکتی که گارانتی کرده ببرید
          ولی اگر همزمان زنگ خورتان زیاد باید این مشکل از سانترال نیست

  16. 28
    hadi
    آذر ۲۶, ۱۳۹۳ — ۳:۴۸ ب.ظ

    باسلام تو سناترال ۸۲۴ سیستم دیزا رو فعال کردم ولی وقتی داخلی مورد نظر را می گیرم یک تلفن دیگر زنگ می خوره ویا اینکه همگی باهم زنگ می خورند

  17. 30
    موسوی
    دی ۲, ۱۳۹۳ — ۱:۳۸ ق.ظ

    سلام سانترال kxtes824 داریم ۸به۲۴ که ازجک شماره ۱۷تا۲۴ باتلفن پاناسونیک۷۷۳۰ کارنمیکند وباتلفن انالوگ ساده جواب میدهد بعد ازگرفتن شماره ۹ یک بوق ازاد تلفن به ما می دهد که ازجک ۱۷تا۲۴ روی CO 8 تنظیم شده حالا چه ازطریق نرم افزار یا از طریق تلفن هردستوری که اجرا میکنیم باز دوباره روی CO8 تنظیم میشود لطفا در مورد راه حل این مساله راهنمایی کنید

    • 31
      مدیر
      دی ۳, ۱۳۹۳ — ۱۰:۴۸ ق.ظ

      سلام
      دوست عزیز ۸ تا داخلی آخر فقط گوشی معمولی کار می کند برای آزاد کردن خط شهری هم می توانید از عدد ۸۱ برای خط شهری ۱ ،۸۲ برای خط شهری ۲ ، ۸۳ برای خط شهری ۳ و الی ….. استفاده کنید

  18. 32
    موسوی
    دی ۳, ۱۳۹۳ — ۶:۰۹ ب.ظ

    باسلام منظوراز عدد ۸۱ برای خط شهری ۱ مثلا روی جک شماره ۱۷ با گذاشتن گوشی روی این جک این کار را انجام بدهم یا از طریق جک شماره ۱۰۱ که اپراتور اصلی است اگر روش پروگرام کردن این روش را راهنمایی بفرمایید ممنون میشوم با تشکر موسوی

  19. 34
    موسوی
    دی ۹, ۱۳۹۳ — ۸:۰۴ ب.ظ

    سلام با تشکر از راهنمایی های شما

  20. 35
    ن
    خرداد ۲۰, ۱۳۹۴ — ۱۱:۰۲ ق.ظ

    سلام.
    من برای ارسال فکس از فکس مودم استفاده می کنم. وقتی خط مستقیم شهری رو به فکس مودم وصل می کنم ، برای ارسال فکس به داخلی ، ابتدا شماره تلفن رو وارد می کردم و بعد یک کاما و در انتها داخلی . درست هم ارسال میشد . اما از وقتی از خطهای سانترال برای ارسال فکس استفاده می کنیم با روش بالا فکس ارال نمیشه. شماره رو می گیره ولی به اون داخلی وصل نمیشه. آیا کار دیگه ای باید انجام داد؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *